Σύμφωνα με αυτήν την έρευνα ο μέσος χρήστης του
- Twitter είναι 31 ετών.
- MySpace είναι 26 ετών.
- LinkedIn είναι 39 ετών.
- Facebook είναι 33 ετών.
Δύο είναι τα παράδοξα.
1. Εφόσον οι χρήστες ανήκουν ηλικιακά στις κατηγορίες με μεγάλη αγοραστική δύναμη γιατί τα social networks αδυνατούν να γίνουν κερδοφόρα;
2. Τί συμβαίνει με τις ηλικίες 18-30 οι οποίες θα περιμέναμε να είναι η πλειοψηφία στα social networks; Τί κανουν αυτές οι ηλικίες;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου