Στις ΗΠΑ γίνονται κάποια σημαντικά βήματα σε ότι αφορά την κανονικοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Tο 2009 η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) επέκτεινε τους κανόνες διαφάνειας ώστε να ισχύουν και στο διαδίκτυο.
Για παράδειγμα, αν ένας blogger απολαμβάνει (χρηματικά ή άλλα) ανταλλάγματα για να προωθήσει ένα προϊόν μέσα από το ιστολόγιό του, πρέπει να το δηλώσει όταν κάνει αναφορά στο προϊόν.
Η ίδια επιτροπή μελετά τρόπους για να περιοριστούν τα σχόλια σχετικά με το χρηματιστήριο καθώς στο παρελθόν έχουν παρατηρηθεί προσπάθειες χειραγώγησης μετοχών μέσα από τη διαδικτυακή διασπορά φημών.
9.10.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου