- Επιτρέπει το σχολιασμό των προϊόντων από τους πελάτες που τα έχουν αγοράσει. Όταν το ξεκίνησε το 1995 όλη η αγορά το θεώρησε σαν πράξη αυτοκτονίας.
- Χρησιμοποιεί τις wish lists (1999) όπου οι πελάτες τοποθετούν τα προϊόντα που θα επιθυμούσαν να αγοράσουν ή να τους κάνουν δώρο.
- Επιτρέπει το διάλογο πελατών (2005) για συγκεκριμένα προϊόντα.
- Επιτρέπει διάλογο χρηστών για οποιοδήποτε άλλο θέμα.
21.10.09
Η χειραγώγηση των πελατών από το Amazon
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου