21.10.09

Η χειραγώγηση των πελατών από το Amazon

 
Πώς το Amazon διατηρεί πιστούς τους πελάτες του; Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί;

 
  • Επιτρέπει το σχολιασμό των προϊόντων από τους πελάτες που τα έχουν αγοράσει. Όταν το ξεκίνησε το 1995 όλη η αγορά το θεώρησε σαν πράξη αυτοκτονίας.
  • Χρησιμοποιεί τις wish lists (1999) όπου οι πελάτες τοποθετούν τα προϊόντα που θα επιθυμούσαν να αγοράσουν ή να τους κάνουν δώρο.
  • Επιτρέπει το διάλογο πελατών (2005) για συγκεκριμένα προϊόντα.
  • Επιτρέπει διάλογο χρηστών για οποιοδήποτε άλλο θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: