13.10.09

Πως γίνεται επιτυχία μια ταινία μέσω διαδικτύου;

Η ταινία Paranormal Activity διηγείται τις περιπέτειες ενός ζευγαριού το οποίο βλέπει φαντάσματα.

Η ταινία είχε προβληθεί το 2008 στο Φεστιβάλ Slamdance. Η εταιρεία Paramount η οποία ανέλαβε τη διακίνηση έκανε μια σειρά από μεταμεσονύχτιες προβολές σε πανεπιστημιουπόλεις. Αυτό δημιούργησε ένα κύμα δημοσιευμάτων στα social media.

H Paramount μέσα από την ιστοσελίδα της ταινίας έδωσε τη δυνατότητα στους θεατές να ζητάνε μέσω δημοψηφίσματος την προβολή της ταινίας σε κινηματογράφο της περιοχής τους.

Ο ίδιος ο σκηνοθέτης σε βίντεο του στο youTube ευχαρίστησε τους θεατές και τους παρότρυνε να προωθήσουν περαιτέρω την ταινία. Ένα εκατ. χρήστες είδαν το βίντεο.

Η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθήθηκε δεν αφορούσε τη διαφήμιση της ταινίας, αλλά την αντίδραση των θεατών. Για παράδειγμα, ένα τηλεοπτικό τρέιλερ επικεντρώθηκε στις ουρές που σχηματιζόταν έξω από τους κινηματογράφους.

H ταινία κόστισε $11.000 δολάρια και μέσα σε ένα σαββατοκύριακο είχε έσοδα $7,1 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με έναν κριτικό «Η καλύτερη διαφήμιση είναι η διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Οι θεατές μιλάνε σε 10 φίλους τους οι οποίοι βλέπουν την ταινία και μιλάνε σε άλλους 10 και πριν το καταλάβεις όλοι θέλουν να δουν την ταινία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: