Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Businessweek.com ο Eric Schmidt CEO του Google αναφέρθηκε στην νέα πρόκληση αναζήτησης περιεχομένου μέσα από τις εφαρμογές real time.
Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας εφαρμογής είναι το Twitter αλλά και το Facebook.
Τα προβλήματα αναζήτησης σε αυτές τις εφαρμογές είναι δύο:
Πρώτον η δυσκολία αναζήτησης σε περιεχόμενο το οποίο ανανεώνεται συνεχώς και δεύτερον η δυσκολία πρόσβασης σε αυτό το περιεχόμενο.
Για παράδειγμα το Google εγκαλεί το Twitter ότι δεν επιτρέπει την πρόσβαση στα μηνύματα που ανταλλάσουν οι χρήστες του.
Η δημιουργία κλειστών συστημάτων περιεχομένου από το Twitter και το Facebook, στα οποία δεν έχουν πρόσβαση οι υπόλοιπες διαδικτυακές υπηρεσίες μας γυρνάνε χρόνια πίσω.
7.10.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου