- Καθορισμός στόχου (τι επιδιώκω; Σε ποιους απευθύνομαι; . Βραχυπρόσθεσμος και μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός (πού στοχεύω; Τι θέλω να πετύχω σε ένα, δύο, πέντε χρόνια).
- Εύρεση ενός κενού ή ενός τομέα ο οποίος δεν είναι κορεσμένος και στον οποίο έχω δεξιότητες.
- Δημιουργία σχετικού επώνυμου blog. Ο συγγραφέας επιμένει στη σημασία της ξεκάθαρης ταυτότητας.
- SEO χειραγώγηση μηχανών αναζήτησης ώστε να με εντοπίζουν εύκολα.
- Συγγραφή άρθρων και σχολίων σε άλλα sites, χρήση του Twitter και του Facebook για την προώθηση του Blog.
30.10.09
Πώς να γίνετε διάσημος στο διαδίκτυο.
Ένα ενδιαφέρον βιβλίο του Schawbel με τίτλο Me 2.0 προτείνει μια συγκεκριμένη μεθοδολογία.
Τίποτα καινούργιο αλλά συμμάζεμα πραγμάτων που όλοι γνωρίζουμε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου