Ένα από τα παράδοξα της κρίσης είναι η βελτίωση των ποσοστών των υπηρεσιών δωρεάν περιεχομένου εις βάρος της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Πολλά αμερικάνικα νοικοκυριά τα οποία λόγω κρίσης οδηγούνται σε περικοπές εξόδων καταργούν τις συνδρομές στους στην καλωδιακή τηλεόραση και στρέφονται στα sites όπως το Hulu, Joost και Veoh.
Σύμφωνα με το businessWeek.com αυτά τα sites παρουσίασαν 13% αύξηση επισκεψιμότητας τον Δεκέμβριο 2008 σε σχέση με το Νοέμβριο του ίδιου χρόνου. Συνολικά και μόνο στην Αμερική μεταδόθηκαν 14,5 δις βίντεο το Δεκέμβριο.
Και αυτό παρά τη δυσκολία θέασης ταινιών στις μικρές οθόνες των υπολογιστών και τα προβλήματα καθυστέρησης του διαδικτύου.
9.2.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου