25.2.09

Το Facebook δεν έχει κάνει ακόμη το break event

Σε πρόσφατο άρθρο στο businessweek το οποίο έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις το Facebook αναφέρεται ως η τεχνολογία που κατόρθωσε πιο γρήγορα να αποκτήσει 150 εκατ. χρήστες. Πράγματι χρειαστηκαν 5 χρόνια, όταν το iPod χρειάστηκε 7, το κινητό 14, η τηλεόραση 38 και το τηλέφωνο 89.

Ποια είναι η μεγάλη διαφορά; Το facebook είναι δωρεάν.

Τα έσοδα που εμφάνισε το 2008 ήταν 280 εκατ. δολάρια από διαφημίσεις τα οποία δεν έχουν ακόμη οδηγήσει στο break event δηλ. στην απόσβεση των επενδύσεων.

Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισαν στο παρελθόν και άλλες τεχνολογίες όπως ο instant messager ο οποίος παρότι ιδιαίτερα δημοφιλής δεν κέρδισε δεκάρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: