26.2.09

Έχουμε πολλά να μάθουμε από την Amazon.com

Που διαφέρει η Amazon; Στην εξυπηρέτηση πελατών.

Σύμφωνα με το Businessweek η Amazon είναι η καλυτέρη αμερικάνική εταιρεία σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών.

Διαχειρίζεται άμεσα και γενναιόδωρα τα παράπονα των πελατών προσφέροντας αποζημιώσεις, δωρεάν υπηρεσίες και ευγένεια στους δυσαρεστημένους πελάτες.

Για να καλύψει τα προβλήματα έλλειψης δημοφιλών προϊόντων, παραλαμβάνει με δικά της φορτηγά από τους κατασκευαστές τα προϊόντα.

Και ασκεί αυστηρή επιτήρηση σε τρίτους πωλητές που πωλούν προϊόντα μέσα από το site της. Παρακολουθεί την ανταλλαγή μηνυμάτων με τους πελάτες και διώχνει τους πωλητές που παρουσιάζουν προβλήματα σε παραπάνω από 1% από τις πωλήσεις τους.

Ποιος άλλος τολμά να πάρει παρόμοια μέτρα και να επωμιστεί παρόμοιο κόστος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: