Πριν μια εβδομάδα η FTC, η αντίστοιχη επιτροπή της ΕΕΤΤ στην Αμερική δημοσίευσε ένα βασικό πλαίσιο οδηγιών για την προστασία των καταναλωτών από τη στοχευμένη διαφήμιση.
Σύμφωνα με αυτό το πλαίσιο κάθε ιστοσελίδα που συλλέγει πληροφορίες για τις συνήθειες των επισκεπτών της, πρέπει να τους ενημερώνει για το πώς συλλέγει τις πληροφορίες, τι τις κάνει και να δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να απαγορέψουν αυτήν τη συλλογή.
Την ίδια στιγμή το Yahoo έχει μειώσει σε 3 μήνες την περίοδο διατήρησης δεδομένων καταναλωτών. Το eBay από την άλλη έχει προσθέσει σε κάθε διαφήμιση πληροφορίες που σχετίζονται με την προέλευση της διαφήμισης, σε ποια πληροφορία βασίζεται και τη δυνατότητα για τους χρήστες να απαγορέψουν τη διαφήμιση.
Κάτι κινείται λοιπόν.
Το ποιο σημαντικό ωστόσο είναι η ευαισθητοποίηση των χρηστών σε θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων. Χαρακτηριστική είναι η πρόσφατη καθολική κατακραυγή του Facebook.
Tο Facebook, για δεύτερη φορά σε ένα χρόνο, έκανε πίσω στις προσπάθειες του να φέρει στην ιδιοκτησία του τα δεδομένα των μελών του και να τα χρησιμοποιήσει για εμπορικούς σκοπούς.
20.2.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου