Σύμφωνα με το ClickZ όχι πολλά. Μια δεκαμελής ομάδα (λιγότερους δηλαδή από όσους έχουν τα ελληνικά κόμματα) ασχολείται με τη διαδικτυακή πολιτική επικοινωνία. Πιο συγκεκριμένα με τα social media, το SEO, την παραγωγή video και την διαδικτυακή διαφήμιση και προσέγγιση των διαδικτυακών χρηστών.
Τόσο ο προϋπολογισμός όσο και η διαδικτυακή ομάδα είναι μικρού μεγέθους σε σύγκριση με τις άλλες δράσεις της προεκλογικής προετοιμασίας.
Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός εναλλακτικού καναλιού για την επαναπροσέγγιση νεαρών ψηφοφόρων, την ανανέωση της εικόνας του συντηρητικού κόμματος και την προσέλκυση της χαλαρής ψήφου.
26.3.10
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου