26.3.10

Πόσο κάνει μια προεκλογική καμπάνια στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με το ClickZ η καμπάνια για τη θέση της γερουσίας στην πολιτεία της Βιρτζίνια κόστισε 400.000 δολάρια. Από αυτά τα 225.000 δόθηκαν σε ταχυδρομικές αποστολές, τα 100.000 δολάρια σε δράσεις πόρτα – πόρτα, τα 65.000 δολάρια σε τηλεοπτικά σποτ και 15.000 δολάρια σε διαδικτυακή διαφήμιση.

Ακόμη και μετά τη νίκη του Οbama η διαδικτυακή διαφήμιση είναι ένα ελάχιστο ποσοστό της συνολικής δαπάνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: