18.3.10

Η αγωνία του «να γίνουμε φίλοι»

Η έκρηξη των social networks και η συνεχής ανανέωσή τους (βλέπε foursquare) αναδεικνύει μια τεράστια ανάγκη της κοινωνίας για ανάπτυξη προσωπικών σχέσεων και μια διαρκής αναζήτηση προσωπικής επαφής.

Όλα ξεκίνησαν πριν πολλά χρόνια με τα φόρα. Προσωποποιήθηκαν με το Facebook και το MySpace. Η επικοινωνία απέκτησε φορητότητα με το Twitter και τώρα πλέον γεωγραφικό προσδιορισμό με το Foursquare.

Υπάρχει αποτέλεσμα;

Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι τα αποτελέσματα είναι πενιχρά.

Στο Facebook χρήστες με 250 φίλους καταλήγουν να επικοινωνούν με μια κλειστή ομάδα 7-10 από αυτούς. Στο Twitter το 70% των χρηστών δεν στέλνουν μηνύματα και παραμένουν θεατές.

Τελικά τα social media διαψεύδουν το όνομά τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια: