8.2.10

It’s a service, stupid!

Ένα εκπληκτικό άρθρο του Keller στο Businessweek. Αποτελεί απάντηση στο Murdoch ο οποίος επιχειρεί να πωλήσει το περιεχόμενό του μέσα από το διαδίκτυο


Το άρθρο εξηγεί γιατί το περιεχόμενο στο διαδίκτυο έχει μετεξελιχθεί από προϊόν σε υπηρεσία και τι επίπτωση έχει αυτή η μετεξέλιξη.

Στο διαδίκτυο δεν ακολουθείται ο κανόνας της προσφοράς και της ζήτησης σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο. Σύμφωνα με αυτόν τον κανόνα, τα πιο διάσημα τραγούδια στο iTunes θα πρέπει να κοστίζουν περισσότερο από τα λιγότερο δημοφιλή.

Αυτό δεν ισχύει, καθώς όλα κοστίζουν 99 λεπτά. Άρα αυτό που πληρώνει ο πελάτης δεν είναι το προϊόν αλλά η υπηρεσία κατεβάσματος περιεχομένου!

Μπράβο στον Keller! Πρώτη φορά κάποιος διατύπωσε ξεκάθαρα τη διαφορά του διαδικτύου με την πραγματική οικονομία.

1 σχόλιο:

Panos Ladas είπε...

Τα 99 λεπτά δε μένουν στην Apple αλλά μοιράζονται και υποθέτω το μεγαλύτερο κομμάτι πάει στους δημιουργούς του περιεχομένου.

Αρα ουσιαστικά με 99 λεπτά πληρώνεις το περιεχόμενο και με τα υπόλοιπα το service.

Απλά οι δημιουργοί έχουν δεχτεί οτι το content τους αξίζει το ίδιο όσο δημοφιλές και αν είναι (για την ακρίβεια αυτό το έχουν δεχτεί οι δισκογραφικές, δεν ξέρουμε τι έχουν δεχτεί οι ίδιοι οι δημιουργοί του περιεχομένου)