26.2.10

Το πείραμα της AOL με τη διαδικτυακή ενημέρωση.

Εκπληκτικό άρθρο στο BusinessWeek σχετικά με την νέα υπηρεσία ενημέρωσης της AOL.

Τι το ξεχωριστό έχει: Πρώτον, η θεματολογία καθορίζεται από την ίδια τη ζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο. Βασίζεται σε υπάρχουσες υπηρεσίες, τις οποίες δεν αναφέρει αλλά υποθέτουμε ότι πρόκειται για τις x Trend τύπου google trends, Twitter trends κ.λπ.

Επίσης, παρακολουθείται στενά η αποτελεσματικότητα κάθε άρθρου. Με χρήση υπηρεσίων στατιστικών κίνησης σε κάθε άρθρο αντιστοιχείται η επισκεψιμότητά του αλλά και η κερδοφορία βάσει των διαφημίσεων που αναρτόνται σε αυτό.

500 δημοσιογράφοι πλήρους απασχόλησης και 3.000 freelancers συμμετέχουν στο εγχείρημα.

Το ερώτημα, πώς ένα τέτοιο επιχειρηματικό μοντέλο δεν θα ρέψει προς τον κιτρινισμό, μένει να απαντηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: