15.6.09

Είναι δυνατόν οικολογικές εταιρείες να «μολύνουν» το ψηφιακό περιβάλλον;

Και όμως έγινε και αυτό!

Πρόσφατα έλαβα, σε μια από τις επαγγελματικές μου διευθύνσεις, spam από την οικολογική εταιρεία "Αρχιπέλαγος".

Η συγκεκριμένη διεύθυνσή μου είχε υποκλαπεί και προστεθεί στις γνωστές λίστες spam με αποτέλεσμα να κατακλύζομαι από spam ελληνικών εταιρειών.

Πρέπει να προσθέσω ότι η διακίνηση της λίστας ήταν διακριτική καθώς (ευτυχώς, θεέ μου) δεν άρχισα να λαμβάνω τα γνωστά spam σεξουαλικού και οικονομικού περιεχομένου.

Τεράστια ήταν η έκπληξή μου όταν έλαβα το mail της συγκεκριμένης οικολογικής εταιρείας. Επιπλέον, στο συγκεκριμένο mail η επιλογή διαγραφής από τη λίστα δεν λειτουργούσε.

Μια σειρά από ηθικά προβλήματα εγείρονται:

Πως γίνεται μια οικολογική οργάνωση να «μολύνει» με spam το ψηφιακό περιβάλλον; Στα 28 χρόνια που χρησιμοποιώ email πρώτη φορά λαμβάνω spam από οικολογική οργάνωση!

Με τι λεφτά πληρώθηκε η αγορά της συγκεκριμένης λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων; Με επιχορήγηση κοινοτικών προγραμμάτων;

Έστειλα email στην οικολογική οργάνωση παραθέτοντας τα παραπάνω στοιχεία. Μου απάντησαν με περισσή αμετροέπεια, ζητώντας μου «τα ρέστα» που ενοχλήθηκα.

Μου τόνισαν ότι ήμουν ο πρώτος από τους δεκάδες χιλιάδες παραλήπτες (άρα η χρήση παράνομης λίστας έγινε συνειδητά) που διαμαρτυρήθηκα (άρα τα υπόλοιπα κατέληξαν κατευθείαν στα σκουπίδια).

Επίσης, αφού δήλωσαν σίγουροι ότι τα link διαγραφής λειτουργούν, είπαν ότι θα το εξετάσουν.

Θλιβερές καταστάσεις που δείχνουν αδεξιότητα επικοινωνίας, έλλειψη στοιχειώδους ευγένειας και διαδικτυακής κουλτούρας.

Αντί, οι υπεύθυνοι επικοινωνίας της συγκεκριμένης οργάνωσης να κατανοήσουν ότι οι χρήστες του διαδικτύου είναι (λόγω δημογραφικών χαρακτηριστικών) φυσικοί τους σύμμαχοι, κάνουν ό,τι μπορούν για να τους στρέψουν εναντίον τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: