Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο businessweek.com δίνει συγκεκριμένα παραδείγματα σχετικά με το πώς συγκεντρώνονται τα στοιχεία για το behavioral marketing στο διαδίκτυο.
Αναφέρεται το site της Levi’s το οποίο φορτώνει κάθε επισκέπτη με 9 διαφορετικά cookies.
Τι σκοπό εξυπηρετούν; Παρακολουθούν που πηγαίνει ο επισκέπτης φεύγοντας από το site της Levi’s.
Γιατί αυτό αποτελεί χρήσιμη πληροφορία; Γιατί προσπαθούν να δημιουργήσουν συσχετισμούς προϊόντων και υπηρεσιών. Για παράδειγμα, το 80% των επισκεπτών του amazon αγοράζει Levi’s κ.ο.κ.
25.6.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου