9.6.09

Μειώνεται η απώλεια συνδρομητών για τον ΟΤΕ

Σύμφωνα με στοιχεία της Ελευθεροτυπίας η απώλεια συνδρομητών του ΟΤΕ έχει μειωθεί κατά 50% το πρώτο τρίμηνο του 2009 (147.000) σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2007 (104.000).

Αν, σε αυτό το ποσοστό συνυπολογιστεί και η επιστροφή δυσαρεστημένων πελατών στον ΟΤΕ η οποία από παλιότερα δημοσιεύματα ανέρχεται στο 10-15%, τότε η μείωση είναι ακόμη μικρότερη.

Κατά τη γνώμη μου η μείωση αυτή είναι απολύτως αναμενόμενη δεδομένων των ιδιαίτερα χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών των εναλλακτικών (σε ότι αφορά την καθυστέρηση σύνδεσης και την ποιότητα εξυπηρέτησης).

Το αστείο είναι ότι μέχρι τώρα οι εναλλακτικοί πάροχοι στόχευαν το φιλέτο των συνδρομητών, αυτούς που πληρώνουν υψηλό πάγιο για πακέτα τηλεφωνίας και διαδικτύου. Αυτοί οι πελάτες ερχόταν αντιμέτωποι με τους ανεκπαίδευτους, αγενείς και ανίδεους υπαλλήλους των υπηρεσιών υποστήριξης.

Αδυνατώ να φανταστώ το επίπεδο εξυπηρέτησης που θα συνοδεύει τις προσφορές των εναλλακτικών για τα φθηνά πακέτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: