Από το συνολικό χρόνο που οι χρήστες του διαδικτύου ανάλωσαν στα social networks, τον Απρίλιο 2009, το 66% (230 εκατ. ώρες) τον ξόδεψαν στο Facebook, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Μεγάλη αλλαγή αν αναλογιστεί κανείς ότι ένα χρόνο πριν το 73% αντιστοιχούσε στο Myspace. Τώρα στο MySpace αντιστοιχεί το 23% του χρόνου.
Το υπόλοιπο κατανέμεται στο google blogger 3%, στο Τwitter 1,4%, στο LinkendIn 1% και στα υπόλοιπα 5%.
3.6.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου