Η διάρκεια παραμονής σε ένα site είναι δείκτης του ενδιαφέροντος των χρηστών για αυτό το site. Σε συνδυασμό με τον αριθμό των επισκεπτών και την εκπλήρωση των επιχειρησιακών στόχων δίνει μια ικανοποιητική ένδειξη της πραγματικής αξίας ενός site.
Για παράδειγμα, μεταξύ ενός site το οποίο επισκέπτονται 1 εκατ. χρήστες οι οποίοι παραμένουν κατά μέσο όρο 10 sec και ενός άλλου με 100.000 επισκέπτες και παραμονή 2 λεπτά, το δεύτερο θεωρείται πιο επιτυχημένο.
Ωστόσο πάντα αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο επιχειρησιακός στόχος. Αν το site μέσα στα 10 sec κατορθώσει να κάνει περισσότερες πωλήσεις από το δεύτερο, τότε του βγάζουμε το καπέλο.
Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία δίνει πρόσφατη έρευνα της comscore σχετικά με την διάρκεια παραμονής στα sites.
Πιο μεγάλη διάρκεια παραμονής παρουσιάζουν οι ιστοσελίδες της Microsoft. Ακολουθεί τo google, το Yahoo!, το Facebook, το κινέζικο tencent, η AOL, το eBay.
Την μεγαλύτερη αύξηση χρόνου παρουσιάζει το Facebook και ακολουθεί το tencent. Μείωση παρουσιάζει το Yahoo και η AOL.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η γεωγραφική κατανομή του μεριδίου του χρόνου.
Την πιο ισορροπημένη κατανομή παρουσιάζει το Google με γύρω στο 9% παγκοσμίως με εξαίρεση τη Λατινική Αμερική όπου έχει 20% του συνολικού χρόνου στο διαδίκτυο.
Η Microsoft παρουσιάζει ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά στη Λατινική Αμερική (36%), στην Αφρική (33%) και στην Ευρώπη (17%)
Το Facebook παντού είναι στο 5-6% εκτός από την Ασία όπου (λόγω γλώσσας;) είναι στο 2,5%.
11.11.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου