Η αίθουσα στο Μπενάκη ήταν κατάμεστη με καλή κατανομή ακροατηρίου (25+ , γιατί άραγε οι νεότεροι δεν ενδιαφέρονται;) και καλές ερωτήσεις. Η παρουσία των εκδόσεων Λυμπέρη εξέπληξε πολλούς.
Δυστυχώς το ίδιο δεν συνέβη με όλες τις παρουσιάσεις.
• Ο Δημήτρης Θεοδωράκης, με το Virtual Incubator, εξέπληξε απαντώντας αρνητικά στην ερώτηση αν υπάρχει business plan. Η εφαρμογή του δεν είναι ούτε free ούτε open source. Αυτό και μόνο δείχνει συγκεκριμένες business επιλογές. Επιπλέον, το κόστος συντήρησής της εφαρμογής είναι σημαντικό και πολύ θα θέλαμε να μάθουμε πως θα καλυφθεί.
Η αδυναμία τυποποίησης των παραπάνω ερωτημάτων πίσω από ένα απλοϊκό business plan είναι μια από τις σημαντικότερες παθογένειες των ελληνικών start up.
• Ο Patrick Malone (ψευδώνυμο; φαινόταν 100% Έλληνας!) , Διευθυντής Τεχνολογίας της γνωστής, πλέον, start-up Microsoft Ελλάς, έκανε μια εξαιρετικά διασκεδαστική παρουσίαση ξεχνώντας, ωστόσο να απαντήσει σε κάποια βασικά ερωτήματα:
ποιο είναι το κίνητρό μου για να παρακολουθήσω το Start-up Weekend Athens II,
ποιο είναι το κίνητρο της Microsoft από τη διοργάνωση και αν επιτεύχθει πέρσι;
• Ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης, της Innoetics, έκανε μια πολύ ωραία εμπορική παρουσίαση αφήνοντας μας να απορούμε για τα οικονομικά του εγχειρήματος, τη χρηματοδότηση, τις δυσκολίες και τις ανταμοιβές.
• O Ιωσήφ Ψιστάκης, της Eyelead, έκανε μια καταστροφική παρουσίαση η οποία προσωπικά δεν με έπεισε ούτε για το λειτουργικό κομμάτι. Είναι κρίμα τόσο νέα παιδιά σαν τον Ψιστάκη να υιοθετούν μια γλώσσα πλασιέ χωρίς ουσία και χωρίς καμία προετοιμασία. Αν μετά από πέντε χρόνια κατόρθωσαν να φτιάξουν το demo που μας έδειξαν στο video, έχασαν τον καιρό τους. Καμία πληροφορία και εδώ για χρηματοδότηση, πελάτες, έσοδα κ.λπ.
11.11.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου