Δυστυχώς όχι πολλα!
Κατάμεστη η αίθουσα και πολλές οι αποχωρήσεις πριν το τέλος (ίσως για πρώτη φορά τόσες πολλές). Το γεγονός αυτό είναι ενδεικτικό του ενδιαφέροντος των παρουσιάσεων.
Έχουμε και λέμε:
Πρώτη παρουσίαση το Fascinating, meta-site πωλήσεων κάτι σαν aggregator με semantic logic κατηγοροποίησης προιόντων. Η παρουσίαση δυστυχώς δεν ήταν καθόλου fascinating. Εχω βαρεθεί τις εμπορικές παρουσιάσεις χωρίς business model, στόχους, χρηματοδότηση, ανταγωνισμό και προοπτική. Και οπωσδήποτε δεν περίμενα τέτοια παρουσίαση από μια εκ των τεσσάρων εταιρειών.
Στην ουσία της εφαρμογής ενδιαφέρουσα ιδέα κατηγοριοποίησης με πολύ κακή παρουσίαση για παράδειγμα έλειπε το ζουμ στα προιόντα.
Η δεύτερη παρουσίαση ήταν η καλύτερη της βραδυάς. Το YouScan ένα είδος google trends για ρώσικες ιστοσελίδες έτυχε εξαιρετικής παρουσίασης αναφέροντας όλα τα στοιχεία που έλειπαν στην προηγούμενη παρουσίαση. Ο Dimitri Popov αναφέρθηκε τόσο στους πελάτες του όσο και στις τιμές πώλησης και μπράβο του για τη διαφάνεια που επέδειξε.
Η τρίτη παρουσίαση του Listiki (μιας υπηρεσίας δημιουργίας λιστών!?!?) μας δημιουργήσε μια βασική απορία: Με ποία κριτήρια η επιτροπή επέλεξε αυτήν την ανούσια ιδέα η οποία παρουσιάστηκε με εξαιρετικά ανούσιο τρόπο.
Η τέταρτη παρουσίαση Sportmeets για το συντονισμό αθλητών στα ραντεβού τους παρουσίαζε ενδιαφέρον σαν ιδέα, όμως ήταν τόσο βαρετή που άδειασε η μισή αίθουσα.
Ειλικρινά περίμενα πολλά περισσότερα από το top four των start-ups. Ακόμη αναρωτιέμαι ποιά από τις υπηρεσίες που είδα χρειάζεται 400.000 ευρώ για ανάπτυξη! Συνεχίζω να αναρωτιέμαι πως έπεισαν την επιτροπή όταν δεν κατάφεραν να πείσουν το σημερινό ακροατήριο. Οι τρεις παρουσιάσεις περιείχαν όλα τα don't της προσφατης παρουσίασης του Τζιράλη.
Και επιτέλους αν τα πήραν τα λεφτά κάποιος πρέπει να τους υποχρέωσει να μάθουν να κάνουν έστω και καθυστερημένα μια σωστή παρουσίαση.
28.4.10
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου