Ακόμη μια ιστορία τέλους για ένα πολλά υποσχόμενο social network, το οποίο το 2008 αριθμούσε 22 εκατ. χρήστες.
Σήμερα αριθμεί μόλις 4 εκατ. και σύμφωνα με το Businessweek.com η AOL ιδιοκτήτης του Bebo ψάχνει τρόπο για να το ξεφορτωθεί.
Πρόκειται για ακόμη μια ιστορία κακής εξαγοράς και χαμένων ευκαιριών. Το Bebo κάτω από την ηγεσία της AOL καταστράφηκε, ελλείψει εμπειρίας και στρατηγικής.
21.4.10
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου