9.4.09

Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στην ηλεκτρονική σελίδα της Wall Street Journal;

Σύμφωνα με το businnessweek.com ένα banner κοστίζει μέχρι 64,6 δολάρια CPM (ανά 1000 εμφανίσεις).

Αν υπολογιστεί ότι η εφημερίδα δέχεται 5-10 εκατ. επισκέπτες καθημερινά το κόστος κυμαίνεται μεταξύ 30.000 και 65.000 δολάρια.

Αυτό ίσως απαντά και στο ερώτημα γιατί ο Μερντοχ πριν ένα χρόνο αποφάσισε να ξεκλειδώσει την εφημερίδα, η οποία μέχρι τότε ήταν προσβάσιμη μέσω διαδικτύου μόνο στους συνδρομητές (1 εκατ. συνδρομητές).

Δεν υπάρχουν σχόλια: