22.4.09

Τι αντίκτυπο έχουν οι διαφημίσεις στο facebook;

Η Sheryl Sandberg chief operating officer στο Facebook περιέγραφε σε πρόσφατη συνέντευξή της στο businessweek.com το αντίκτυπο μιας διαφήμισης της Honda.

Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου η Honda πρόσφερε στους χρήστες του Facebook ένα εικονικό δώρο (μια μικρή καρδιά με ένα σχετικό με την επέτειο κείμενο.

750.000 χρήστες το έστειλαν σε άλλους χρήστες.

Το γεγονός προκάλεσε συζητήσεις γύρω από την Honda και τα προϊόντα της.

Συνολικά οι αναφορές στην Honda και τα προϊόντα της εμφανίστηκαν περισσότερες από 200 εκατ. φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: