29.4.09

Πόσα κλικ για μια αγορά;

Σύμφωνα με την εταιρεία επενδύσεων Sanford Bernstein πλέον αντιστοιχούν κατά μέσο όρο 15 με 20 κλικ σε μια διαφήμιση για μία αγορά.

Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης έχει μειωθεί καθώς μέχρι πρόσφατα χρειάζονταν 10με 15 κλικ.

Επομένως, παρατηρείται αύξηση των κλικ σε διαφημίσεις αλλά μείωση της αποδοτικότητας των διαφημίσεων.

Αυτό φαίνεται και από τον χρόνο πραγματοποίησης μιας διαδικτυακής αγοράς. Έχει παρατηρηθεί ότι οι χρήστες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να ενημερωθούν για αγαθά πριν προβούν σε αγορές.

Ο χρόνος μεταξύ της πρώτης επίσκεψης του χρήστη στη σελίδα ενός προϊόντος και της αγοράς του προϊόντος έχει αυξηθεί κατά 32% σύμφωνα με την εταιρεία μάρκετινγκ Searchignite.

Δεν υπάρχουν σχόλια: