16.3.09

Ο μεσαίωνας της διαφήμισης μέσω διαδικτύου.

Σύμφωνα με το ηλεκτρονικό περιοδικό Clickz.com το 50% των διαφημιστών δεν χρησιμοποιούν ανάλυση στατιστικών σε ότι αφορά τις αποδόσεις των διαφημίσεών τους μέσω διαδικτύου.

Τι σημαίνει αυτό;

Ότι ουσιαστικά συνεχίζουν να προχωρούν στα τυφλά αγνοώντας τις δυνατότητες του διαδικτύου.

Κάτι που ξεχωρίζει το διαδίκτυο από τα άλλα μέσα είναι ότι προσφέρει δυνατότητες παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας των online διαφημίσεων.

Το γεγονός ότι οι διαφημιστικές εταιρείες δεν τις χρησιμοποιούν αποτελεί είτε ένδειξη έλλειψης τεχνογνωσίας, είτε ένδειξη αδιαφορίας. Συνήθως βέβαιά είναι συνδυασμός και των δύο.

Εξάλλου τα διαφημιστικά πακέτα δεν περιέχουν δείκτες απόδοσης. Άρα γιατί να σκοτιστούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: