Σε μια εποχή που οι νέοι πελάτες της κινητής τηλεφωνίας σπανίζουν, η AT&T κέρδισε 2 εκατ. νέους πελάτες χάρη στην αποκλειστική διάθεση του iPhone μέσα σε έξι μήνες.
Αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι η κατανάλωση αυτών των πελατών είναι πολύ πιο σημαντική από τον μέσο όρο λόγω κίνησης δεδομένων, η επιτυχία γίνεται τεράστια.
Ακόμη μια απόδειξη ότι τα λεφτά σε κορεσμένες αγορές δεν βγαίνουν από τον πόλεμο τιμών αλλά από το λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών.
16.3.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου