26.1.09

Τι μαθαίνουν οι επιχειρήσεις από το World of Warcraft;

To διάσημο διαδικτυακό παιχνίδι WoW έχει
γίνει αντικείμενο μελέτης σύμφωνα με το
business week.

Ο λόγος είναι η εξάπλωσή του (10 εκατ.
παίκτες) σε ασυνήθιστες πληθυσμιακές
ομάδες. Η πλειοψηφία των παικτών είναι 23-39
ετών και κατά μέσο όρο παίζουν 23 ώρες την
εβδομάδα (1 ημέρα στις 7!).

Τι ενδιαφέρον έχει το παιχνίδι;

1.Το παιχνίδι προτείνει ένα ξεκάθαρο
μοντέλο αξιολόγησης των παικτών. Οι
παίκτες οδηγούνται να κάνουν συγκεκριμένα
επιτεύγματα για τα οποία μαζεύουν πόντους
εμπειρίας χάρει στους οποίους προχωράνε σε
πιο προχωρημένα επίπεδα. (ποια επιχείρηση
παρέχει παρόμοιο μοντέλο αξιολόγησης;)

2.Ο κάθε παίκτης γνωρίζει κάθε στιγμή πόσους
πόντους έχει και επίσης έχει τη δυνατότητα
να παρακολουθήσει λεπτομερή στατιστικά
που αφορούν τις αποδόσεις του. (ποια
επιχείρηση παρέχει παρόμοια διαφάνεια στη
συνεχή αξιολόγηση των εργαζομένων της;)

3.Το περιβάλλον του παιχνιδιού οδηγεί τους
χρήστες στην απόκτηση νέων δεξιοτήτων σε
κάθε επίπεδο. (διαρκής επιμόρφωση)

4.Τα επιτεύγματα που καλούνται να
ολοκληρώσουν οι παίκτες είναι εφικτά ώστε
να μην απογοητεύονται. (εφικτοί στόχοι)

5.Η ομαδικότητα επιβραβεύεται καθώς
συγκεκριμένα επιτεύγματα είναι δυνατά
μόνο μέσω συνεργασίας. (κουλτούρα ομαδικής
εργασίας)

6.Ανάπτυξη παράλληλων forum για συμβουλές στην
επίλυση προβλημάτων. (ποίος σε μια
πραγματική επιχείρηση θα βγάλει online τις
σκέψεις του για συγκεκριμένα προβλήματα;)

7. Οι ομάδες χρησιμοποιούν τα στατιστικά για
να μάθουν πώς τα πήγαν σε συγκεκριμένες
αποστολές και να βελτιωθούν. Τα στατιστικά
είναι διαθέσιμα σε όλους.


Πιστεύω ότι οι εταιρείες έχουν πολλά να
μάθουν από το παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: