Όλοι μας έχουμε γίνει μάρτυρες εγκατάστασης οπτικών ινών στην Αθήνα και σίγουρα όλοι μας έχουμε απηυδήσει με την κατάσταση του δρόμου μετά το σκάψιμο.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η διαδικασία διέλευσης δεν είναι νομοθετημένη και δεν είναι καθορισμένες οι προδιαγραφές αποκατάστασης του δρόμου από τους εργολάβους που τοποθετούν το καλώδιο.
Στο εξωτερικό ποτέ δεν έχω παρατηρήσει αντίστοιχη κατάσταση.
Ειδικά το αυλάκι που περνά μπροστά από την Εθνική Βιβλιοθήκη φανερώνει το επίπεδο της ελληνικής διοίκησης (στο ίδιο σημείο βέβαια ο δρόμος έχει καθίζηση εδώ και 10 χρόνια και κανείς δεν ενδιαφέρεται)
Επίσης ασαφής είναι η τιμολόγηση της διέλευσης η οποία κυμαίνεται από 0 έως 1.500 ευρώ το χλμ.
Στη Γαλλία όπου όλα γίνονται πιο οργανωμένα, το κόστος διέλευσης που πληρώνει η εταιρεία που εγκαθιστά το καλώδιο στο δήμο ή στην εταιρεία που εκμεταλλεύεται το χώρο διέλευσης είναι 300 ευρώ ανά χλμ για αυτοκινητόδρομους και 30 ευρώ ανα χλμ για τους υπόλοιπους δρόμους, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Το Βήμα.
20.1.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου