Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε για τις κακές υπηρεσίες των εταιρειών outsourcing στις Ινδίες. Τώρα με αφορμή τη κατάρρευση μιας από αυτές, οι πελάτες της γνωρίζουν και πόσο κοστίζει πραγματικά ο επαναπατρισμός των υπηρεσιών.
Πολλές διεθνείς εταιρείες έχουν δώσει υπεργολαβία σε ινδικές εταιρείες τη διαχείριση υπηρεσιών του από τα τηλεφωνικά τους κέντρα έως το λογιστήριο και τον προγραμματισμό νέων εφαρμογών.
Η συγκεκριμένη εταιρεία που χρεοκόπησε είχε ετήσιο τζίρο 2,1 δις δολάρια.
Οι πελάτες της (και ειδικά αυτοί που της είχαν εμπιστευτεί τη μισθοδοσία της εταιρείας τους) αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα.
Είναι η τιμωρία διότι παραβίασαν τον χρυσό κανόνα «Outsourcing κάνουμε σε δευτερεύουσες υπηρεσίες και ποτέ σε αυτές των οποίων η κακή λειτουργία μπορεί να έχει αντίκτυπο σε όλη την επιχείρηση».
22.1.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου