22.1.09

Η εκδίκηση του outsourcing

Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε για τις κακές υπηρεσίες των εταιρειών outsourcing στις Ινδίες. Τώρα με αφορμή τη κατάρρευση μιας από αυτές, οι πελάτες της γνωρίζουν και πόσο κοστίζει πραγματικά ο επαναπατρισμός των υπηρεσιών.

Πολλές διεθνείς εταιρείες έχουν δώσει υπεργολαβία σε ινδικές εταιρείες τη διαχείριση υπηρεσιών του από τα τηλεφωνικά τους κέντρα έως το λογιστήριο και τον προγραμματισμό νέων εφαρμογών.

Η συγκεκριμένη εταιρεία που χρεοκόπησε είχε ετήσιο τζίρο 2,1 δις δολάρια.
Οι πελάτες της (και ειδικά αυτοί που της είχαν εμπιστευτεί τη μισθοδοσία της εταιρείας τους) αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα.

Είναι η τιμωρία διότι παραβίασαν τον χρυσό κανόνα «Outsourcing κάνουμε σε δευτερεύουσες υπηρεσίες και ποτέ σε αυτές των οποίων η κακή λειτουργία μπορεί να έχει αντίκτυπο σε όλη την επιχείρηση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: