21.1.08

Κάθε μέρα και χειρότερα με τους εναλλακτικούς.

Αν θες να σου συμπεριφερθούν σαν απόκληρο
και να νοιώσεις ηλίθιος, πάρε τηλέφωνο τη
γραμμή υποστήριξης πελατών της HOL.

Αυτήν την καταχώρηση τη γράφω καθώς
περιμένω υπομονετικά στην αναμονή της HOL
για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το
hosting (ενός άλλου) site μου.

Για ακόμη μια φορά διαπιστώνω τις τραγικές
και τριτοκοσμικές συνθήκες στους
εναλλακτικούς παρόχους. Κάθε φορά τις
διαπιστώνω, ύστερα περνά ο καιρός και πείθω
τον εαυτό μου ότι δεν μπορεί να είναι τόσο
άσχημα τα πράγματα, έλα όμως που είναι.

Μετά από αναμονή μισής ώρας, απάντησε ο
κακοπληρωμένος, χωρίς καμιά εκπαίδευση,
αλλά και ιδιαίτερα αγενής και εξυπνάκιας
υπάλληλος τον οποίο έπρεπε να καθοδηγήσω
γιατί α/πιστεύε ότι έχει μαντέψει το
πρόβλημα πριν το εξηγήσω, β/όταν του το
εξήγησα, αμφέβαλε ότι μπορεί να συμβαίνει,
γ/για να το διαπιστώσει ο ίδιος του έδωσα το
AΦΜ μου, το username και τον κωδικό πρόσβασης.
Δεν μου ζήτησε τα κλειδιά του σπιτιού μου
για να ελέγξει τον υπολογιστή μου (ίσως την
επόμενη φορά). Η όλη συζήτηση ήταν
διανθισμένη με εκφράσεις: «δεν γίνονται
αυτά που λέτε»(όταν εξήγησα το πρόβλημα),
«δεν μπορεί, θα το δείτε» (όταν αμφέβαλα για
τη λύση που μου πρότεινε) κα.

Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον ανώτερο και μου
είπε ότι δεν μπορεί να με συνδέσει με
κανέναν γιατί δεν έχει τη δυνατότητα. Όταν
ζήτησα το τηλέφωνο ενός υπευθύνου είπε ότι
δεν έχει κανένα τηλέφωνο υπευθύνου.

Τα παραπάνω εκτός από φανερή διάθεση
εξοικονόμησης χρημάτων με χρήση υπαλλήλων
χωρίς γνώσεις και εμπειρία, φανερώνουν
επίσης κακό και χαζό management. Κακό και
ανύπαρκτο management γιατί όσοι έχουν διευθύνει
υπαλλήλους οι οποίοι έχουν επαφή με τους
πελάτες, το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι
να διδάξουν ευγένεια (ακόμη και όταν ο
πελάτης έχει άδικο) και να τιμωρούν την
αγενή συμπεριφορά η οποία χαλάει την
εικόνα της επιχείρησης.
Χαζό γιατί αν θέλεις να εξοικονομήσεις
χρήματα, κάνεις καλή διαχείριση των e-mail,
ώστε οι πελάτες να μην παίρνουν τηλέφωνο.
Εγώ έστειλα δύο φορές e-mail πριν πάρω
τηλέφωνο και δεν μου απάντησαν ποτέ (μέσα
σε διάστημα 20 ημερών).

Συμπέρασμα, μας δουλεύουν και το
ανεχόμαστε, γιατί είμαστε ανυπεράσπιστοι,
απέναντι σε ένα κράτος, το οποίο μέσω των
ελεγκτικών μηχανισμών του (ΕΕΤΤ):

Δεν ασκεί έλεγχο για την ποιότητα των
υπηρεσιών, παρόλες τις καταγγελίες.
Επιτρέπει στους εναλλακτικούς να ρίχνουν
τις τιμές ανεξέλεγκτα για να ανταγωνιστούν
τον ΟΤΕ.
Τους επιτρέπει να χρωστάνε εκατομμύρια από
μισθώσεις γραμμών στον ΟΤΕ και να παίζουν
παιχνίδι με τα δικά μας λεφτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: