31.7.09

Ντροπή!

Προς Αρχιπέλαγος.
Σταματήστε να στέλνετε spam.
Σταματήστε να μολύνετε το διαδίκτυο και τα mailbox μας.
Ντροπή!

Το Archipelagos.gr
Stop sending spam.
Stop poluting our mailboxes.
Shame on you

Η Κίνα παράγει σύμφωνα με το Cnn.com 750 εκατ. συσκευές κινητών.

Από αυτές τα 150 εκατ. αφορούν είτε απομιμήσεις κινητών γνωστών εταιρειών είτε συσκευές που δεν έχουν σχέση με αυτές των γνωστών εταιρειών.

Κάποιες από τις συσκευές περιλαμβάνουν είτε ξεχωριστές λειτουργίες όπως φωτισμό για την ανίχνευση πλαστών χαρτονομισμάτων είτε παράξενα σχήματα (κινητά που μοιάζουν με κουτί σπίρτων ή με κουτί τσιγάρων).

Η δυνατότητα παραγωγής αυτών των κινητών οφείλεται στην κατασκευή ενός μικροτσίπ από την εταιρεία Mediatek το οποίο υποστηρίζει ταυτόχρονα διαφορετικά λειτουργικά, επιτρέποντας την ενσωμάτωση στο ίδιο κινητό συσκευών διαφορετικών τηλεφώνων.

Τώρα κατά πόσο λειτουργούν αυτά τα κινητά και πόση ακτινοβολία εκπέμπουν είναι θέματα προς συζήτηση.

Σε κάθε περίπτωση, η κατασκευή τους οδήγησε σε πτώση των τιμών των κινητών μεγάλων εταιρειών στην Κίνα.

Ανατριχιαστικό

O 15 Matthew Robson απολαμβάνει σήμερα τα 15 λεπτά δημοσιότητας που του αναλογούν.

Κατά τη διάρκεια της πρακτικής του στην Morgan Stanley ο Robson έγραψε ένα memo σχετικά με τη χρήση των νέων τεχνολογιών από τους εφήβους.



Έκτοτε το memo έχει δημοσιευτεί ευρέως στο διεθνή τύπο και αποθεωθεί ως κάτι αποκαλυπτικό.

Αυτό και μόνο το γεγονός είναι αποκαλυπτικό και ιδιαίτερα ανησυχητικό για την ποιότητα των memo των εταιρειών που κρίνουν τη τύχη του πλανήτη.

Πέρα από το γεγονός ότι το memo είναι καλογραμμένο σαν κείμενο, έχει μια σειρά από ιδιαίτερα οφθαλμοφανείς αδυναμίες:

1. Δεν αναφέρει πηγές και άρα δεν μπορεί να ελέγχει η αξιοπιστία του.
2. Τα όποια συμπεράσματα σχετικά με τη χρήση των τεχνολογιών από τους εφήβους μοιάζουν αποτέλεσμα προσωπικής παρατήρησης του συγγραφέα. Όμως το κοινωνικό περιβάλλον του χρήστη, ο οποίος στα 15 του κάνει πρακτική σε μεγάλη τράπεζα, σίγουρα δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
3. Το memo βρίθει κοινοτοπιών. Όλοι γνωρίζουν ότι οι έφηβοι δεν έχουν αρκετά λεφτά και επομένως στρέφονται στις δωρεάν υπηρεσίες ή σε αυτές που πληρώνουν οι γονείς τους. Αυτό εντοπίζει το memo και ειλικρινά δεν αποτελεί αποκάλυψη.

Αποκάλυψη αποτελεί το γεγονός ότι η παγκόσμια κοινότητα διαβάζει εκστασιασμένη αυτές τις αδιασταύρωτες κοινοτυπίες

Η επικράτηση του iTunes

Η πρόσφατη συνεργασία της Apple με την ΕΜΙ, SONY, Warner Music και Universal Music για πωλήσεις μουσικής και video μέσα από το iTunes επιβεβαιώνει την κυριαρχία του iTunes στην αγορά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι παραπάνω εταιρείες παρόλο που διαθέτουν οι περισσότερες e-shops συναίνεσαν σε μια τέτοια συνεργασία.

28.7.09

Ειδήσεις που ξάφνιασαν

1. Η Apple αποκλείει τα Palm από το iTune

2. H amazon αγόρασε την Zappos.com το πετυχημένο online μαγαζί παπουτσιών.

Το παράδοξο σύμφωνα με το BusinessWeek.com είναι ότι η εξαγορά κόστισε λιγότερο από τα τα ετήσια μεικτά έσοδα του καταστήματος ($1billion). Η εξαγορά οφείλεται στην πίεση των venture capitals πίσω από την εταιρεία.


Τα νέα είναι άσχημα για την endless.com η οποία πωλούσε και αυτή παπούτσια και ανήκε στην amazon

23.7.09

Το amazon κατάστρεψε ιδιωτική περιουσία.

Ένα πρωτοφανές συμβάν έχει καταγγελθεί από χρήστες του Kindle του ηλεκτρονικού βιβλίου του amazon.

Οι χρήστες αυτοί είχαν αγοράσει τα ηλεκτρονικά αντίτυπα των βιβλίων του Οργουελ «1984» και «Η φάρμα των ζώων». Την περασμένη εβδομάδα τα αντίγραφά εξαφανίστηκαν από τη συσκευή τους. Τι είχε συμβεί;

Η amazon απροειδοποίητα έσβησε τα ηλεκτρονικά αντίγραφα από τις συσκευές προφασιζόμενη προβλήματα πνευματικών δικαιωμάτων.

Η ενέργεια αυτή παραβιάζει κατάφορα τον ιδιωτικό χώρο των χρηστών του Kindle καθώς η συσκευή είναι ιδιοκτησία των χρηστών.

Έχουμε ξεκάθαρη καταστροφή ξένης ιδιοκτησίας καθώς τα ηλεκτρονικά αντίγραφα των βιβλίων είχαν αγοραστεί.

Το συμβάν δείχνει πόσο ελεγχόμενο είναι το περιβάλλον του Kindle καθώς και τις δυνατότητες της amazon να κατασκοπεύει κάθε κίνηση των χρηστών του.

Πιστεύω ότι η amazon θα πληρώσει ακριβά την ενέργειά της.

21.7.09

Η βρεφική ηλικία του web.

Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας συμβούλων Econsaltancy μόλις το 22% των αμερικάνικων εταιρειών παρακολουθούν την απόδοση των ιστοσελίδων τους.

Δηλαδή, οι τέσσερις στις 5 εταιρείες δεν ενδιαφέρονται αν οι σελίδες τους πουλάνε, αν προσελκύουν πελάτες, αν αυξάνονται οι συνδρομές κ.λπ.

Αυτό είναι ενδεικτικό του γεγονότος ότι οι περισσότερες εταιρείες αντιμετωπίζουν την ιστοσελίδα τους σαν αναγκαίο κακό και όχι σαν μια εναλλακτική μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών από την οποία έχουν πολλά να κερδίσουν.

Τα πράγματα μάλιστα είναι ακόμη χειρότερα καθώς από αυτούς που παρακολουθούν τα στατιστικά (το 22%) το 65% δεν μπορούσε να αξιολογήσει το αποτέλεσμα.

Αυτό είναι χαρακτηριστικό έλλειψης τεχνογνωσίας. Άρα συνυπολογίζοντας και αυτό το ποσοστό στο συνολικό ποσοστό μη παρακολούθησης αποδόσεων φτάνουμε στο τρομακτικό 90% των ιστοσελίδων.

Και αυτά συμβαίνουν στις ΗΠΑ. Ας μη σκεφτούμε τι μπορεί να συμβαίνει στην Ελλάδα.

17.7.09

Τα χάλια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα στην Ελευθεροτυπία της προηγούμενης Κυριακής αναφέρεται στις ιστοσελίδες των διαφόρων υπουργείων.

Με ελάχιστες εξαιρέσεις η κατάσταση είναι κακή. Όλες οι ιστοσελίδες παραμένουν στο – προϊστορικό – επίπεδο ενημέρωσης όταν όλος ο ανεπτυγμένος κόσμος έχει περάσει πλέον στο επίπεδο της διαδραστικότητας με τους επισκέπτες να ρωτάνε και να αιτούνται και τα υπουργεία να εξυπηρετούν μέσω των ιστοσελίδων τους.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του μπάχαλου που επικρατεί είναι η έλλειψη ομοιογένειας στις διευθύνσεις των ιστοσελίδων.

Για παράδειγμα,

το υπουργείο ανάπτυξης αναφέρεται με σύμπτυξη της ελληνικής του ονομασίας ως www.ypan.gr
το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης επέλεξε την αγγλική σύμπτυξη www.minagric.gr,
το υπουργείο δικαιοσύνης δεν συμπτύσει www.ministryofjustice.gr
το υπουργείο μεταφορών αποφάσισε να χρησιμοποιήσει (ορθώς κατά τη γνώμη μας) την κατάληξη org www.yme.gov.gr

Ο θεός βοηθός.

16.7.09

Η παράξενη πληροφορία της ημέρας

O chrome, ο browser του Google «τρέχει» μόνο με windows.

To παράδοξο αυτό, το Google να αγαντάρει τον μεγάλο του ανταγωνιστή σημαίνει:
ότι το κοινό που στοχεύουν είναι το ίδιο.
ότι το Google αναγνωρίζει την παντοδυναμία των Windows μετά και το ναυάγιο του linux (βλέπε προηγούμενο post).

Ο αγώνας θα είναι σκληρός και άνισος. Είναι γνωστά τα κόλπα της Microsoft με τις ξαφνικές αλλαγές στον κώδικα οι οποίες επηρεάζουν όλες τις εφαρμογές.

Σε κάθε περίπτωση, αυτός ο αγώνας τιτάνων έχει ενδιαφέρον.

15.7.09

20 γραμμάρια

… CO2 για την ανάγνωση δυο λέξεων (για παράδειγμα του τίτλου).

0,2 γραμμάρια για μια αναζήτηση στο Google.

Πολύ ενδιαφέρον και πολύ τρομακτικό άρθρο για το ενεργειακό αποτύπωμα της χρήσης του διαδικτύου στο cnn.com


Το πρόβλημα αφορά τόσο την κατασκευή των μηχανημάτων, τη μεταφορά τους, τη λειτουργία τους, την απόσυρσή τους αλλά και τις κακές χρήσεις (για παράδειγμα αποστολή spam).

Υπάρχει επιτακτική ανάγκη ελέγχου της κατανάλωσης ενέργειας σε όλα τα επίπεδα του internet

14.7.09

To 30% των υπαλλήλων αμυντικής βιομηχανίας έπεσε θύμα phishing

Σύμφωνα με το businessweek.com σε εσωτερικό έλεγχο που διεξάγει στην εταιρεία στρατιωτικών συστημάτων Northrop Grumman Corporation το 30% των υπαλλήλων έπεσε θύμα phishing.

Οι υπάλληλοι αυτοί άνοιξαν παραπλανητικό email και επέλεξαν σύνδεσμο ο οποίος τους οδηγούσε σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Το συγκεκριμένο παραπλανητικό μήνυμα αποτελούσε μέρος της στρατηγικής εσωτερικού ελέγχου ασφάλειας της εταιρείας.

Το ποσοστό είναι εξαιρετικά σημαντικό καθώς πρόκειται για αμερικάνικη εταιρεία στρατιωτικού εξοπλισμού στην οποία τα στάνταρντ ασφαλείας επιβάλλεται να είναι υψηλά.

Και όμως βασιλιάς είναι ακόμη το MySpace

Εντυπωσιακά τα ευρήματα πρόσφατης μελέτης της εταιρείας eMarketer.

Ενώ όλοι πιστεύαμε ότι το Facebook είναι ο κυρίαρχος της αγοράς, τα έσοδα από διαφημίσεις έρχονται να μας διαψεύσουν.

Το 2009 το MySpace προβλέπεται να έχει υπερδιπλάσια έσοδα από διαφημίσεις ($495 εκατ.) σε σχέση με το Facebook ($230 εκατ.).

Βέβαια τα έσοδα του MySpace μειώνονται και του Facebook αυξάνονται αλλά σε μικρό ρυθμό. Στα παραπάνω ποσά φαίνεται και η αποτελεσματικότητα της διαχείρισης του Google το οποίο διαχειρίζεται τη διαφήμιση στο MySpace.

Τα ποσοστά αυτά δικαιολογούνται επίσης από το γεγονός ότι μόλις τον Ιούνιο το Facebook ξεπέρασε το MySpace σε αριθμό Αμερικανών χρηστών.

13.7.09

Γιατί δεν πέτυχε το linux.

Ένα εξαιρετικό άρθρο στο businessweek.com αναφέρεται στην αδυναμία του linux να μεγαλώσει το ποσοστό του στην αγορά.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το 2008 25% των netbooks πωλήθηκαν με linux. Λόγω του εξαιρετικά μεγάλου αριθμού επιστροφών, το ποσοστό αυτό μειώθηκε το 2009 στο 5% και το 2010 αναμένεται να διαμορφωθεί στο 3%.

Ποια είναι τα προβλήματα;

Το κυριότερο ήταν η ασυμβατότητα του Linux με δημοφιλείς εφαρμογές.

Εδώ έγιναν εγκλήματα στρατηγικής. Αρκετές εκδόσεις του linux δεν είχαν εγκατεστημένο Flash καθώς επίσης και άλλους drivers με αποτέλεσμα να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε γνωστές υπηρεσίες (για παράδειγμα στο youtube και το iTune!!!).

Επίσης κάποιες εκδόσεις δεν υποστήριζαν εκτυπωτές της Canon και της Dell!

Ένα δευτερεύον πρόβλημα αφορούσε τo περιβάλλον εργασίας το οποίο δεν θυμίζει σε τίποτα το περιβάλλον των windows και απαιτεί σημαντικό χρόνο εξοικείωσης από τους .χρήστες

Αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να ξεπεραστεί αν όλα τα άλλα δούλευαν σωστά. Εξάλλου η Microsoft με το αλλοπρόσαλλο περιβάλλον των Vista όπου τίποτα δεν λειτουργεί όπως παλιά έδιωξε από μόνη της τους πελάτες της.

Το ποσοστό του 2008 (25% των netbooks με linux) πρέπει να οφείλεται και στην αποτυχία των Vista.

1.500.000.000.000

1,5 τρις σελίδες τυπώνονται το χρόνο σύμφωνα με εκτίμηση της IDC.

Εντυπωσιακό.

10.7.09

Το διαδικτυακό ραδιόφωνο συμφώνησε στην καταβολή πνευματικών δικαιωμάτων.

Σύμφωνα με το cnn.com επήλθε συμφωνία μεταξύ των αμερικάνικών διαδικτυακών εταιρειών webcasters και των εταιρειών διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων.

Το ποσοστό που θα καταβάλλεται κυμαίνεται ανάλογα με τον αριθμό των μουσικών κομματιών που μεταδίδονται και θα έχει ως μέγιστο ποσοστό το 25% των εσόδων.
Επίσης, θα καταβάλλεται ως ελάχιστο πάγιο $25.000.

Πρόκειται για μια σημαντική συμφωνία η οποία βάζει κάποια τάξη στην εκτεταμένη ανομία που επικρατεί στο διαδίκτυο σε σχέση με το σεβασμό των πνευματικών δικαιωμάτων.

Το πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι το κόστος δεν μετακυλείται στο χρήστης αλλά καλύπτεται από τις διαφημίσεις.

freemium business model

Ένα πολύ σημαντικό επιχειρηματικό μοντέλο το οποίο περιγράφει τη στρατηγική που ακολουθεί το Google.

Από τη Wikipedia

The freemium business model was articulated by venture capitalist Fred Wilson on 23 March 2006.[4]

"Give your service away for free, possibly ad supported but maybe not, acquire a lot of customers very efficiently through word of mouth, referral networks, organic search marketing, etc., then offer premium priced value added services or an enhanced version of your service to your customer base."

After describing the business model, Wilson asked for suggestions as to what to call it. Within a matter of hours, more than 30 name suggestions were given by his blog readers. One such suggestion came from Jarid Lukin of Alacra, one of Wilson's portfolio companies. Lukin coined the term "freemium", and Wilson and his audience adopted it for the business model.[5] The term has since appeared in Wired Magazine and Business 2.0, and has been used by prominent bloggers such as Chris Anderson and Tom Evslin.

A freemium rate is the ratio of free to fee services provided.

9.7.09

1 δις. για την ΑΤ&T από πωλήσεις Netbook.

Σύμφωνα με τον Stephenson, CEO της ΑΤ&T, ο στόχος της εταιρείας είναι 1 δις. κέρδη από τις πωλήσεις netbook.

Ημερομηνία επίτευξης του στόχου δεν προσδιορίζεται, είναι πάντως φανερό ότι η ΑΤ&Τ δίνει βάρος στη δημιουργία εσόδων από πωλήσεις διαδικτυακών εξαρτημάτων.

Πρόκειται για παράξενη στρατηγική που συγκρούεται με την τάση των τελευταίων χρόνων πολλών μεγάλων εταιρειών για επικέντρωση στη βασική δραστηριότητα

Αυτό επίσης σημαίνει ότι η ΑΤ&Τ δεν αναμένει επιπλέον έσοδα από το διαδίκτυο και επομένως τα αναζητά αλλού.

Είναι σίγουρο ότι η συγκεκριμένη στρατηγική θα δώσει περαιτέρω ώθηση στις συνολικές πωλήσεις netbooks.

7.7.09

Το 40% του Firefox από εθελοντές.

Σε πρόσφατο άρθρο του Businessweek γίνεται αναφορά στην οργάνωση και λειτουργία των εταιρειών ελεύθερου λογισμικού.


Αναφέρεται ότι η κερδοσκοπική εταιρεία Mozilla με 250 εργαζομένους το 2009 βασίζει το 40% της παραγωγής της στην εθελοντική εργασία μεγάλου αριθμού εθελοντών.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Mozilla Mike Beltzner η τακτική που ακολουθείται ονομάζεται «leading from behind».

Η ομάδα του Mozilla χαράζει μόνο τις κατευθυντήριες γραμμές όπως την ημερομηνία έκδοσης μιας νέας έκδοσης του Firefox.


Η ευθύνη για την εκπλήρωση του στόχου ανήκει στους εργαζόμενους και τους εθελοντές, οι οποίοι διαχειρίζονται μόνοι τους τη διαδικασία ανάθεσης συγκεκριμένων εργασιών σε εργαζόμενους ή εθελοντές.

Για παράδειγμα, η δυνατότητα που δίνει το Firefox στους χρήστες του να δηλώνουν ότι δεν επιθυμούν να καταγράφεται το ιστορικό της περιήγησής τους στο διαδίκτυο, αποτελεί σχεδιασμό και υλοποίηση εθελοντή.

Μάλιστα, οι προγραμματιστές της εταιρείας είχαν εγκαταλείψει την συγκεκριμένη υλοποίηση ως ανέφικτη.

6.7.09

1.100 ευρώ το χρόνο ξοδεύουν οι Έλληνες για αγορές στο διαδίκτυο

620.000 Έλληνες online καταναλωτές (Έρευνα Οικονομικού Παν. Αθηνών 2009)

12 αγορές 1.100 ευρώ αγορών ανά χρήστη τον τελευταίο χρόνο (Έρευνα Οικονομικού Παν. Αθηνών 2009)

37% αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια

25% εξοπλισμός πληροφορικής

19% βιβλία

15% ρούχα και αξεσουάρ


Μακάρι να ήταν έτσι τα πράγματα.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι συνήθως οι έρευνες του Οικονομικού Πανεπ. είναι εξαιρετικά αισιόδοξες.

2.7.09

Δύσκολα τα κέρδη για το Kindle.

Σύμφωνα με την εταιρεία επενδύσεων Sanford Bernstein το Amazon πρέπει να πωλήσει 7 ηλεκτρονικά βιβλία μέσω Kindle για να φτάσει τα έσοδα της πώλησης ενός κανονικού βιβλίου.

Αν η παραπάνω δήλωση αληθεύει αυτό σημαίνει ότι τα λειτουργικά έξοδα του Kindle είναι ιδιαίτερα αυξημένα και ότι η επιβίωσή του δεν είναι δεδομένη.

1.7.09

Fact sheet Ιούνιος 2009

Fact sheet June 2009(σε παρένθεση η πηγή)

Διαδίκτυο

Διευθύνσεις .eu (Ε.Ε)
.eu Μαρτιο 2009 3 εκατ. διευθύνσεις

Πρόσβαση Ελλάδα 2008 (Παρατηρητήριο ΚτΠ)
39,4% νοικοκυριών
38,8% σύνολο πληθυσμού
8% πληθυσμού έκανε αγορές μέσω internet
12% πληθυσμού χρησιμοποιεί e-banking
1.506.614 ευρυζωνικές γραμμές
Πληθυσμιακή κάλυψη 86%
Αστικές περιοχές 100%
Ημιαστικές περιοχές 85%
Αγροτικές περιοχές 50%

Bloggers
5.000 Έλληνες bloggers (VPRC)
Mέση επισκεψιμότητα 8 επισκέπτες την ημέρα. (VPRC)

20 εκατ Bloggers ΗΠΑ. (7% του πληθυσμού) (technorati poll)
450.000 bloggers (2%) έχουν σαν κύρια δραστηριότητα το blogging. Kερδίζουν; 75.000 δολάρια το χρόνο αν έχουν 100.000 επισκέψεις το μήνα. (technorati poll)
Το 1% των bloggers (20.000 !!) βγάζει πάνω από 200.000 το χρόνο.
Μια καλή ανάρτηση μπορεί να φέρει μεταξύ 75 και 200 δολάρια έσοδα διαφημίσεων.

YouTube
42,9% market share in 2009 (businessweek.com)
2,9 billions search videos in January 2009 (businessweek.com)
$120 millions revenues in 2009 (Amel). $240 millions revenues per year (Credit Suisse).
Expenses $711 millions (Credit Suisse)

Google
Πάνω από 20.000 εργαζομένους (businessweek.com April 2009)
98 millions search videos in January 2009 (comScore)
63,5% of web search (businessweek.com)
2% US online display advertising (businessweek.com)
63% US search market (businessweek.com)
Sales $12 billions ((businessweek.com)

Online advertisement
$25,7 billion online ad market (businessweek.com)
$8 billion US market for online display advertising (businessweek.com)
15-20 κλικ για κάθε αγορά αγαθού (Sanford Bernstein businessweek.com)

Ψηφιακή μουσική
Ψηφιακές πωλήσεις 1 δις. 2008. Αύξηση 27% (Nielsen Sound Scan).
95% πειρατεία το 2008 (IFPI)

Amazon

Έσοδα 19 δις. δολάρια 2008 (businessweek.com)

Yahoo
Καθαρά έσοδα 2008 $118 εκατ. (businessweek.com)

Τυχερά παιχνίδια
6 δισ ευρώ το 2009 (πρόβλεψη Global Gaming Report 2007)
8% των συνολικών εσόδων (77 δισ).

Χρηματοοικοινομικές συναλλαγές


Το 42% των ευρωπαίων δεν έχει πραγματοποιήσει ποτέ χρηματοοικοινομική συναλλαγή μέσω διαδικτύου (ευρωβαρόμετρο 2009)

Αντιστοίχως το 66% των ελλήνων χρηστών δεν έχει πραγματοποιήσει ποτέ συναλλαγές (ευρωβαρόμετρο 2009)

Ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Spam (Microsoft 2008)
To 97% των emails είναι ανεπιθύμητα spam

Security (2008 Microsoft)

8,6 στους 100 υπολογιστές είναι μολυσμένοι με κακόβουλο λογισμικό.

Internet Fraud 2008 (FBI Internet Crime Complaint Center)
US fraud $265 millions, $931 per citizen.


Κατασκευαστές

Cisco
35 billions cash (businessweek.com)
850 εργαζομένους (businessweek.com April 2009)
270 million users (end of Feb. comScore.com).
230 millions revenues (2009 prediction by eMarketer).

Microsoft
Τιμή πώλησης των windows στους κατασκευαστές PC: 75 δολάρια για τους υπολογιστές και 15 δολάρια για τα netbooks (businessweek.com)
$13 δις δολάρια operating profits 2007 (businessweek.com)
$16,9 δις κέρδη 2008 (businessweek.com)
$60 δισ. έσοδα το 2008 (businessweek.com): $19,4 δισ. (business Division).
$14,8 δισ. (Windows).
$14,2 δισ. (servers)
$3,1 δισ. (διαδικτυακές υπηρεσίες)
$8.1 δισ. (συσκευές και παιχνιδομηχανές)



Intel
82% PC market share (businessweek.com)
revenues 2008 $37,6 billion (businessweek.com)
net income 2008 $5.3 billion (40% less than 2004) (businessweek.com)

Apple
1 δις. iPhone apps μέσα σε 9 μήνες (cnn.com)
30-35 εκατ. iPhone μέχρι το Μάρτιο του 2009 (cnn.com)


ΤηλεφωνίαSkype
Fourth quarter sales 2008 145 millions (businessweek.com)

Κινητή τηλεφωνία (Ημερησία, 4ο τρίμηνο 2008)
Cosmote 42%, Vodafone 30,5 Wind 27,5%.
82% διείσδυση to 2009 (οικονομικό Πανεπ., ICAP 2009)

To Office δωρεάν.

Νίκη των freeware αναγγέλει σε μεγάλο άρθρο του το businessweek.com.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται σε δηλώσεις του Ballmer (CEO της Microsoft) ο οποίος ανακοινώνει τη στροφή της Microsoft από την πώληση λογισμικού στην ενοικίασή του. Ο λόγος που επικαλείται είναι η ανάγκη ανταγωνισμού των αντίστοιχων web εφαρμογών.

Ήδη η Microsoft προσφέρει τις υπηρεσίες Exchange και Sharepoint σαν υπηρεσίες web με μηνιαία μίσθωση. Με αυτόν τον τρόπο οι επιχειρήσεις απαλλάσσονται από τη διαχείρισή τους.

Η Microsoft επίσης προσανατολίζεται στην προσφορά μιας δωρεάν έκδοσης του Office μειωμένων δυνατοτήτων.