14.7.09

Και όμως βασιλιάς είναι ακόμη το MySpace

Εντυπωσιακά τα ευρήματα πρόσφατης μελέτης της εταιρείας eMarketer.

Ενώ όλοι πιστεύαμε ότι το Facebook είναι ο κυρίαρχος της αγοράς, τα έσοδα από διαφημίσεις έρχονται να μας διαψεύσουν.

Το 2009 το MySpace προβλέπεται να έχει υπερδιπλάσια έσοδα από διαφημίσεις ($495 εκατ.) σε σχέση με το Facebook ($230 εκατ.).

Βέβαια τα έσοδα του MySpace μειώνονται και του Facebook αυξάνονται αλλά σε μικρό ρυθμό. Στα παραπάνω ποσά φαίνεται και η αποτελεσματικότητα της διαχείρισης του Google το οποίο διαχειρίζεται τη διαφήμιση στο MySpace.

Τα ποσοστά αυτά δικαιολογούνται επίσης από το γεγονός ότι μόλις τον Ιούνιο το Facebook ξεπέρασε το MySpace σε αριθμό Αμερικανών χρηστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: