21.7.09

Η βρεφική ηλικία του web.

Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας συμβούλων Econsaltancy μόλις το 22% των αμερικάνικων εταιρειών παρακολουθούν την απόδοση των ιστοσελίδων τους.

Δηλαδή, οι τέσσερις στις 5 εταιρείες δεν ενδιαφέρονται αν οι σελίδες τους πουλάνε, αν προσελκύουν πελάτες, αν αυξάνονται οι συνδρομές κ.λπ.

Αυτό είναι ενδεικτικό του γεγονότος ότι οι περισσότερες εταιρείες αντιμετωπίζουν την ιστοσελίδα τους σαν αναγκαίο κακό και όχι σαν μια εναλλακτική μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών από την οποία έχουν πολλά να κερδίσουν.

Τα πράγματα μάλιστα είναι ακόμη χειρότερα καθώς από αυτούς που παρακολουθούν τα στατιστικά (το 22%) το 65% δεν μπορούσε να αξιολογήσει το αποτέλεσμα.

Αυτό είναι χαρακτηριστικό έλλειψης τεχνογνωσίας. Άρα συνυπολογίζοντας και αυτό το ποσοστό στο συνολικό ποσοστό μη παρακολούθησης αποδόσεων φτάνουμε στο τρομακτικό 90% των ιστοσελίδων.

Και αυτά συμβαίνουν στις ΗΠΑ. Ας μη σκεφτούμε τι μπορεί να συμβαίνει στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: