… σύμφωνα με το παρατηρητήριο καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η έρευνα αφορά 369 ηλεκτρονικά καταστήματα 28 ευρωπαϊκών χωρών.
Η παραπλάνηση αφορά τις δυνατότητες ακύρωσης των αγορών και την απουσία στοιχείων επικοινωνίας.
Ειδικά η απουσία στοιχείων επικοινωνίας είναι τρομακτικό γεγονός. Πώς ο πελάτης θα επικοινωνήσει με την εταιρεία σε περίπτωση προβλήματος.
Το στοιχείο αυτό αναδεικνύει και την έλλειψη κουλτούρας διαδικτυακών αγορών από την πλευρά των πελατών. Πώς είναι δυνατόν να κάνει κάποιος αγορές από ανώνυμο site;
Είναι σαν να δίνεις λεφτά σε κάποιον άγνωστο στο δρόμο για να σου στείλει ταχυδρομικώς εμπόρευμα.
10.9.09
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου