παρόχων έχει λάβει η Εθνική Επιτροπή
Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.
Οι καταγγελίες αφορούν κυρίως
καθυστερήσεις παροχής υπηρεσιών καθώς οι
καταναλωτές βρέθηκαν για πολλές εβδομάδες
χωρίς τηλεφωνική ή/και διαδικτυακή
σύνδεση.
Όπως αναφέρει η Καθημερινή σε άρθρο της
πρωταθλητής αναδεικνύεται η Tellas καθώς οι
περισσότερες καταγγελίες την αφορούν.
Εξάλλου πρόσφατα η ΕΕΤΤ επέβαλε, για
παρόμοιες υποθέσεις, πρόστιμα ύψους 3,6 εκατ
ευρώ στις εταιρίες Tellas, Teledome, Forthnet, Vivodi, Hol,
Altec.
1 σχόλιο:
to kolpo pou kanou toulaxiston sthn tellas ine oti otan les oti tha kaneis katagelia sth EETT
SOU LENE INE DIKEOMA SOU
ALLA NA KSERETE OTI OI DIKASTIKES
DIADIKASIES EINE XRONOBORES
Epishs OPOIOS KANEI thlefona stis eteries na zhtaei na ton paroun autoi piso kai meta na katagrafete thn synomilia
an tous pernete thlefono eseis na zhtate na MHN KATAGRAFETE H SUNOMILIA
Oi katagelia ston EETT einai mia eukolh ypothesh mhn afinete kanenan na sas koroideuei
http://www.eett.gr/opencms/sites/EETT/CostumerInformation/QuestionCharge.html
Δημοσίευση σχολίου