Σύμφωνα με το clickz, 10 άτομα απασχολούνται στην πολιτική διαφήμιση μέσω Adwords.
Οι έξι διαχειρίζονται τους υπάρχοντες πελάτες και οι τέσσερις προσπαθούν να προσελκύσουν νέους.
Ο αριθμός φαντάζει εξαιρετικά μικρός για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Σίγουρα οφείλεται στην αυτοματοποίηση του Adwords.
Επίσης οφείλεται στο γεγονός ότι τις διαφημίσεις και τις αλλαγές στη διαφημιστική στρατηγική μέσω google πρέπει να τις αποφασίζει ο ίδιος ο διαφημιζόμενος.
Αυτό λίγοι το έχουν καταλάβει στην Ελλάδα.
13.5.10
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου