Σύμφωνα με πρόσφατες συζητήσεις της Apple οι οποίες διέρευσαν στον τύπο, η εταιρεία απευθύνθηκε σε εκδότες όπως οι NY Times και τους κάλεσε να εργαστούν μαζί για να βρουν νέους τρόπους παρουσίασης και πώλησης περιεχομένου (βιβλίων, εφημερίδων και περιοδικών) μέσα από το Apple Tablet. Πρόκειται για το καινούργιο προϊόν της Apple, ανταγωνιστικό προς το Kindle της Amazon.
Το ίδιο έκανε και με τηλεοπτικά κανάλια όπως το CBS και η Disney.
Η κίνηση αυτή ξαφνιάζει καθώς η εταιρεία δεν μας έχει συνηθίσει στην συνεργασία με άλλες εταιρείες. Μάλλον το αντίθετο αποτελεί στρατηγική επιλογή της.
Ωστόσο, οι λόγοι είναι προφανείς. Σε έναν πόλεμο νέων τεχνολογιών αυτός που θα κερδίσει είναι αυτός με τους περισσότερους συμμάχους. Αν λοιπόν το Tablet της Apple εξασφαλίσει πριν από την κυκλοφορία του στην αγορά περιεχόμενο από δημοφιλείς εταιρείες, αυξάνονται κατά πολύ οι πιθανότητες επικράτησής του.
H αντίδραση της Amazon είναι να ανοίξει την πλατφόρμα της σε κατασκευαστές εφαρμογών.
22.1.10
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου