30.10.09

Πώς να γίνετε διάσημος στο διαδίκτυο.

Ένα ενδιαφέρον βιβλίο του Schawbel με τίτλο Me 2.0 προτείνει μια συγκεκριμένη μεθοδολογία.
 
Τίποτα καινούργιο αλλά συμμάζεμα πραγμάτων που όλοι γνωρίζουμε.
  • Καθορισμός στόχου (τι επιδιώκω; Σε ποιους απευθύνομαι; . Βραχυπρόσθεσμος και μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός (πού στοχεύω; Τι θέλω να πετύχω σε ένα, δύο, πέντε χρόνια).
  • Εύρεση ενός κενού ή ενός τομέα ο οποίος δεν είναι κορεσμένος και στον οποίο έχω δεξιότητες.
  • Δημιουργία σχετικού επώνυμου blog. Ο συγγραφέας επιμένει στη σημασία της ξεκάθαρης ταυτότητας.
  • SEO χειραγώγηση μηχανών αναζήτησης ώστε να με εντοπίζουν εύκολα.
  • Συγγραφή άρθρων και σχολίων σε άλλα sites, χρήση του Twitter και του Facebook για την προώθηση του Blog.

 

29.10.09

Πόσο χρονών είσαι στα social media;

Εντυπωσιακά τα ευρήματα  πρόσφατης έρευνας της Pew Internet & American life project σχετικά με τις ηλικίες των χρηστών των social media.

Σύμφωνα με αυτήν την έρευνα ο μέσος χρήστης του
  • Twitter είναι 31 ετών.
  • MySpace είναι 26 ετών.
  • LinkedIn είναι 39 ετών.
  • Facebook είναι 33 ετών.
Οι ηλικίες είναι πολύ πιο μεγάλες από αυτές που φανταζόμασταν.

Δύο είναι τα παράδοξα.

1. Εφόσον οι χρήστες ανήκουν ηλικιακά στις κατηγορίες με μεγάλη αγοραστική δύναμη γιατί τα social  networks αδυνατούν να γίνουν κερδοφόρα;

2. Τί συμβαίνει με τις ηλικίες 18-30 οι οποίες θα περιμέναμε να είναι η πλειοψηφία στα social networks; Τί κανουν αυτές οι ηλικίες;

27.10.09

Η αξιοπιστία των στατιστικών κίνησης

Με μία λέξη: «απογοητευτική».


Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου παλιότερη έρευνα του Businessweek (2007) σχετικά με την αξιοπιστία των υπηρεσιών στατιστικών για τα sites στο διαδίκτυο.

Η διάσταση των στατιστικών μεταξύ των υπηρεσιών είναι τεράστια.

Το άρθρο εξετάζει τις 7 πιο δημοφιλείς εταιρείες ως προς τα στατιστικά που δίνουν για την επισκεψιμότητα της υπηρεσίας online video Metacafe



1. Comscore: 5,6 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες.

2. compete: 2,5 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες.

3. Omniture: 10-15 εκατ. επισκέπτες (όχι μοναδικοί).

4. Nielsen/netratings: 3 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες.

5. Quantcast: 2 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες.

6. Internet Server logs: 10 εκατ. επισκέπτες (όχι μοναδικοί).

7. Alexa: Το alexa δεν αναφέρει αριθμό αλλά κατάταξη. Το metacafe αναφέρεται ως η148η ιστοσελίδα παγκοσμίως από άποψη κίνησης.



Οι αποκλίσεις είναι τεράστιες. Οι μικρότερες είναι της τάξης του 20%.



Με αυτά τα δεδομένα δύσκολα μπορεί κανείς να αποκτήσει εικόνα της διαδικτυακής πραγματικότητας. Όλα είναι θολά και ρευστά ακόμη.

Net neutrality

Ένα πολύ σημαντικό ψήφισμα της αμερικάνικης Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών (το αντίστοιχο της ελληνικής ΕΕΤΤ) εγκρίθηκε ομόφωνα την περασμένη εβδομάδα.

 
Αφορά την ελευθερία στο διαδίκτυο και είναι ιδιαίτερα προοδευτικό καθώς
  • υποστηρίζει το ανοικτό διαδίκτυο
  • απαγορεύει τον έλεγχο της νόμιμης κίνησης από τους παρόχους (πολλοί πάροχοι φιλτράρουν την κίνηση ειδικά όταν αυτή προέρχεται από κατέβασμα ταινιών.
  • υποχρεώνει τους παρόχους να επιτρέπουν στους χρήστες την χρήση μη κακόβουλων συσκευών (όπως συσκευές τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου).
  • απαγορεύει τον έλεγχο του περιεχομένου που υπάρχει στο διαδίκτυο. (κάθε διαδικτυακό περιεχόμενο έχει την ίδια δυνατότητα πρόσβασης από τους χρήστες).
  • υποχρεώνει τους παρόχους να δημοσιοποιούν τη πολιτική διαχείρισης που ακολουθούν.

 
Το νομοσχέδιο είναι εξαιρετικό.

 
Αναφέρεται βέβαια στην προστασία της νόμιμης χρήσης του διαδικτύου αλλά παίρνει ξεκάθαρη θέση απέναντι στην προσπάθεια πολλών παρόχων να χειραγωγήσουν τη χρήση του διαδικτύου αποθαρρύνοντας τους χρήστες από τη χρήση υπηρεσιών «κατεβάσματος ταινιών», τηλεφωνίας μέσω διαδικτύου τις οποίες θεωρούν ότι επιβαρύνουν σημαντικά τη συνολική κίνηση ή ότι λειτουργούν ανταγωνιστικά σε σχέση με δικές τους υπηρεσίες.

26.10.09

αυλαία για τα Geocities

Μετά την εξαγορά τους to 1999 για 3,65 δισ. δολάρια από τη Yahoo! και μια δεκαετία ζημιών, ήρθε το τέλος.

25.10.09

Τα πρώτα συμπεράσματα για τη συμμετοχική δημοκρατία

Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα η πρόσφατη ανοικτή διαβούλευση για τα κρατικά αυτοκίνητα παρουσίασε τα παρακάτω στατιστικά:
25.000 επισκέπτες στην ιστοσελίδα και 1.500 σχόλια.

Τί σημαίνουν αυτά τα στατιστικά;

Το 6% των ελλήνων χρηστών ενδιαφέρθηκε να ενημερωθεί για την πρωτοβουλία της κυβέρνησης (Οι έλληνες χρήστες του διαδικτύου υπολογίζονται στα 4 εκατ.).


Το 0,04% συμμετείχε καταθέτοντας σχόλια.

Το ποσοστό συμμετοχής είναι ιδιαίτερα μικρό ως προς το σύνολο του πληθυσμού.

Έχουμε αρκετό δρόμο ακόμη για μια πραγματική διαδικτυακή συμμετοχή.

Το μόνο θετικό στοιχείο είναι το ποσοστό σχολίων στο σύνολο των επισκεπτών: 1.500/25.000=6%. Ποσοστό πάνω από 5% είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό για διαδικτυακή επικοινωνία.

Δηλώνει ότι αυτοί που επισκέπτηκαν την ιστοσελίδα βρήκαν την θεματολογία της ικανοποιητική.

23.10.09

Στη μόδα οι online συνεντεύξεις

To Time Magazine αφιέρωσε στο τελευταίο τεύχος του ένα μεγάλο άρθρο στις online συνεντεύξεις, οι οποίες είναι η νέα μόδα στην Αμερική.

Πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας βιντεοκλήσεων του Skype.

Ο λόγος είναι απλός: οικονομία στα έξοδα μετακίνησης. Μέχρι πρόσφατα οι εταιρείες πλήρωναν τα έξοδα ταξιδιού των υποψηφίων υπαλλήλων. Πλέον, η αρχική επιλογή γίνεται από το διαδίκτυο.

Το γεγονός αυτό επιτρέπει την διεύρυνση της έρευνας. Πλέον είναι δυνατές οι συνεντεύξεις με ευρωπαίους και ασιάτες υποψηφίους.

Νέοι κανόνες απαιτούνται για τη χειραγώγηση του νέού μέσου και την καλή παρουσία των υποψηφίων: καλό φόντο (όχι ακατάστατο δωμάτιο), απουσία εξωτερικών ενοχλήσεων (σκύλος που γαυγίζει, μωρό που κλαίει) και σωστή τοποθέτηση μπροστά στην κάμερα.

Οι πέντε μεγάλες αποτυχίες της Microsoft

Εξαιρετικό το άρθρο στο cnn

http://money.cnn.com/galleries/2009/technology/0910/gallery.microsoft_windows_gaffes/index.html

22.10.09

Πολύ καλά τα νέα για την Apple

Οι Macintosh είχαν το 8,8-9,4% των πωλήσεων σύμφωνα με την Gartner και την IDC.

Οι πωλήσεις των iPhone ανήλθαν στα 7,4 εκατ. παρουσιάζοντας 7% αύξηση το τέταρτο τρίμηνο.

Πλέον τα iPhones κατέχουν το 22% της αμερικάνικης αγοράς smartphones σύμφωνα με την IDC, με το Blackberry να κατέχει το 51%!

Και όμως οι ιοί δεν είναι το πρόβλημα

Το 76% μικρών επιχειρήσεων έχει χάσει αρχεία λόγω βλάβων στους υπολογιστές σύμφωνα με την Fortune. Οι μισοί από αυτούς δεν κατάφεραν ποτέ να ανακτήσουν τα αρχεία τους.

Σίγουρα έχει συμβεί και σε εσάς. Η τελευταία εμπειρία μου ήταν η απώλεια 4 κεφαλαίων του νέου βιβλίου μου. Λόγω αυτόματης ενημέρωσης του λογισμικού σβήστηκαν όλα τα αρχεία στο Desktop. Τελικά τα ανάκτησα (ευτυχώς!) με ειδικό πρόγραμμα ανάκτησης διεγραμμένων.

Παρόμοιο κίνδυνο από ιούς δεν έχω αντιμετωπίσει

Η Microsoft βάζει πόδι στο Twitter

Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωσή της η Microsoft επέτυχε συμφωνία συνεργασίας με το Twitter.

Η Bing η μηχανή αναζήτησης της Microsoft θα έχει τη δυνατότητα να συμπεριλαμβάνει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων περιεχόμενο από τις συζητήσεις στο Twitter.

Η αναζήτηση στα real time data των social media είναι το πιο καυτό θέμα για τις μηχανές αναζήτησης και προς το παρόν η Microsoft σκόραρε. Το γεγονός ότι κατέχει μερίδιο και στο Facebook της δίνει σημαντικό προβάδισμα.

21.10.09

Η δύναμη του word of mouth

Η δύναμη της διαφήμισης από στόμα-σε-στόμα είναι τεράστια.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Penn, Schoen & Berland Associates το 70% των Αμερικάνων ανατρέχουν στις κριτικές καταναλωτών πριν προβούν σε αγορές.

Η χειραγώγηση των πελατών από το Amazon

 
Πώς το Amazon διατηρεί πιστούς τους πελάτες του; Ποια είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί;

 
  • Επιτρέπει το σχολιασμό των προϊόντων από τους πελάτες που τα έχουν αγοράσει. Όταν το ξεκίνησε το 1995 όλη η αγορά το θεώρησε σαν πράξη αυτοκτονίας.
  • Χρησιμοποιεί τις wish lists (1999) όπου οι πελάτες τοποθετούν τα προϊόντα που θα επιθυμούσαν να αγοράσουν ή να τους κάνουν δώρο.
  • Επιτρέπει το διάλογο πελατών (2005) για συγκεκριμένα προϊόντα.
  • Επιτρέπει διάλογο χρηστών για οποιοδήποτε άλλο θέμα.

Λίγα νούμερα

… από αυτά που μας αρέσουν (Πρώτον, επιτρέπουν την οριοθέτηση της αγοράς και δεύτερον διαλύουν τις ασάφειες).

eBay
75 εκατ. credit card accounts το 2009 (BusinessWeek.com)

iTunes
100 εκατ. credit card accounts στο iTunes το 2009 (BusinessWeek.com)


Amazon94 εκατ. ενεργοί πελάτες το 2009 (BusinessWeek.com)

20.10.09

Wi-Fi Direct

Οι τρεις μεγάλοι κατασκευαστές Cisco, Intel και Apple συνεργάζονται για την προώθηση μιας νέας τεχνολογίας ασύρματων συνδέσεων Wi-Fi με το όνομα Wi-Fi Direct.

H νέα τεχνολογία θα αντικαταστήσει ουσιαστικά την τεχνολογία Bluetooth επιτρέποντας σε οποιεσδήποτε δύο συσκευές να συνδεθούν μεταξύ τους χωρίς την διαμεσολάβηση router.

H πρωτοτυπία της νέας τεχνολογίας είναι η μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των συσκευών. Το όριο

16.10.09

$544 εκατ. πωλήσεων μέσω κινητών!

Το νούμερο φαίνεται απίστευτο ακόμη και για τις ΗΠΑ, όμως, άρθρο στο BusinessWeek ορκίζεται ότι είναι αληθινό.


Το 7% των αμερικάνων κάνουν αγορές μέσω κινητού σύμφωνα με μελέτη της Nielsen Mobile.

Το μυαλό αμέσως πήγε στα ring tones και στα video πορνογραφικού περιεχομένου , η μελέτη όμως αναφέρεται σε φυσικά αγαθά.

Ποια είναι αυτά; Πρώτα από όλα τρόφιμα και κυρίως πίτσες. Πολλές αλυσίδες πίτσας σχεδιάσαν ειδικές σελίδες για κινητά μέσω των οποίων είναι δυνατή η παραγγελία φαγητού. Ακολουθούν βιβλία και ρούχα!

Το 70% των αγορών προϊόντων μέσω κινητού έγιναν από το eBay και το Amazon.

Σίγουρα δεν έχουμε φτάσει στο σημείο που προέβλεπαν οι αναλυτές της περασμένης δεκαετίας, οι οποίοι αναφερόντουσαν στο 25% των λιανικών πωλήσεων μέσω κινητού, αλλά κάτι κινείται.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα προκύψει καθώς το ποσοστό πωλήσεων αυξάνει είναι τα θέματα ασφαλείας και η υποκλοπή των στοιχείων τραπεζικών καρτών.

Δικαίωμα το γρήγορο Internet στην Φιλανδία.

Δικαίωμα το γρήγορο Internet στην Φιλανδία.


Η Φιλανδία έγινε η πρώτη χώρα η οποία κατοχύρωσε νομοθετικά ως δικαίωμα κάθε πολίτη την πρόσβαση στο διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 1 Mbps.

Προηγήθηκε η Γαλλία, στην οποία το ανώτατο δικαστήριο αναγνώρισε την πρόσβαση στο διαδίκτυο ως ανθρώπινο δικαίωμα.

Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν κάποιος μένει στην κορυφή του ψηλότερου βουνού της Φιλανδίας, το κράτος είναι υποχρεωμένο να του διασφαλίσει τη σύνδεση.

Τα παραπάνω μπορεί να αποτελούν τον οικονομικό εφιάλτη κάθε τηλεπικοινωνιακού πάροχου, σε μια χώρα όμως πνιγμένη στο χιόνι και με 6 μήνες σκοτάδι το διαδίκτυο παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα.

14.10.09

Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Twitter;

Σύμφωνα με το BusinessWeek.com ο Schoemaker με 75.000 followers στο Twitter πληρώθηκε $2.000 δολάρια από τον τηλεοπτικό σταθμό NBC για να διαφημίσει τη νέα κωμική σειρά Community.

Συνολικά εστάλησαν 2 μηνύματα τα οποία περιείχαν αναφορά ότι πρόκειται για διαφήμιση

Η ΕΕ ζήτησε από τους κατασκευαστές εξοπλισμού πληροφορικής οικονομία στο ρεύμα

Η ΕΕ ζήτησε από τους κατασκευαστές εξοπλισμού πληροφορικής να μειώσουν την κατανάλωση των συσκευών τους μέχρι το 2015 κατά 20%.

13.10.09

Πως γίνεται επιτυχία μια ταινία μέσω διαδικτύου;

Η ταινία Paranormal Activity διηγείται τις περιπέτειες ενός ζευγαριού το οποίο βλέπει φαντάσματα.

Η ταινία είχε προβληθεί το 2008 στο Φεστιβάλ Slamdance. Η εταιρεία Paramount η οποία ανέλαβε τη διακίνηση έκανε μια σειρά από μεταμεσονύχτιες προβολές σε πανεπιστημιουπόλεις. Αυτό δημιούργησε ένα κύμα δημοσιευμάτων στα social media.

H Paramount μέσα από την ιστοσελίδα της ταινίας έδωσε τη δυνατότητα στους θεατές να ζητάνε μέσω δημοψηφίσματος την προβολή της ταινίας σε κινηματογράφο της περιοχής τους.

Ο ίδιος ο σκηνοθέτης σε βίντεο του στο youTube ευχαρίστησε τους θεατές και τους παρότρυνε να προωθήσουν περαιτέρω την ταινία. Ένα εκατ. χρήστες είδαν το βίντεο.

Η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθήθηκε δεν αφορούσε τη διαφήμιση της ταινίας, αλλά την αντίδραση των θεατών. Για παράδειγμα, ένα τηλεοπτικό τρέιλερ επικεντρώθηκε στις ουρές που σχηματιζόταν έξω από τους κινηματογράφους.

H ταινία κόστισε $11.000 δολάρια και μέσα σε ένα σαββατοκύριακο είχε έσοδα $7,1 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με έναν κριτικό «Η καλύτερη διαφήμιση είναι η διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Οι θεατές μιλάνε σε 10 φίλους τους οι οποίοι βλέπουν την ταινία και μιλάνε σε άλλους 10 και πριν το καταλάβεις όλοι θέλουν να δουν την ταινία.

Social networks (U.S. Internet visits, Experian Hitwise)

Facebook Σεπτ. 2009 58,59% Σεπτ 2008 19,94% διαφορά: 194%
MySpace Σεπτ. 2009 30,26% Σεπτ 2008 66,84% διαφορά:-55%
Tagged Σεπτ. 2009 2,38% Σεπτ 2008 1,62% διαφορά:47%
Twitter Σεπτ. 2009 1,84% Σεπτ 2008 0,15% διαφορά:1170%
myYearbook Σεπτ. 2009 1,05% Σεπτ 2008 1,76% διαφορά:-40%


Απόλυτη η πρωτοκαθεδρία του Facebook

Εξαιρετικά μικρή η εξάπλωση του Twitter αλλά με εκρηκτικό ρυθμό.

10% της γής

... η παγκόσμια ασύρματη κάλυψη


Σύμφωνα με το BusinessWeek.com η παγκόσμια κάλυψη των δικτύων ασύρματης τηλεφωνίας αγγίζει το 10% και δεν ενδέχεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

Αυτό επαναφέρει στη μόδα τα δορυφορικά συστήματα με ένα διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο.

Πλέον δεν προσπαθούν να ανταγωνιστούν την κινητή τηλεφωνία αλλά προωθούνται ως η μοναδική λύση επικοινωνίας σε απομακρυσμένες περιοχές.

9.10.09

Ένα σημαντικό βήμα για τη διαφάνεια στο διαδίκτυο

Στις ΗΠΑ γίνονται κάποια σημαντικά βήματα σε ότι αφορά την κανονικοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Tο 2009 η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) επέκτεινε τους κανόνες διαφάνειας ώστε να ισχύουν και στο διαδίκτυο.

Για παράδειγμα, αν ένας blogger απολαμβάνει (χρηματικά ή άλλα) ανταλλάγματα για να προωθήσει ένα προϊόν μέσα από το ιστολόγιό του, πρέπει να το δηλώσει όταν κάνει αναφορά στο προϊόν.

Η ίδια επιτροπή μελετά τρόπους για να περιοριστούν τα σχόλια σχετικά με το χρηματιστήριο καθώς στο παρελθόν έχουν παρατηρηθεί προσπάθειες χειραγώγησης μετοχών μέσα από τη διαδικτυακή διασπορά φημών.

8.10.09

Το 3G δεν είναι εδώ

Αν νομίζατε ότι είστε οι μόνοι που αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ασύρματη μετάδοση δεδομένων μέσω του κινητού σας, αγνοείτε τι συμβαίνει στις ΗΠΑ.

Πρόσφατο άρθρο στο cnn.com αναφέρεται στα προβλήματα κάλυψης, απώλειας σύνδεσης και χαμηλών ταχυτήτων που αντιμετωπίζουν οι αμερικάνοι χρήστες των smartphones σε αστικές περιοχές!

Εταιρείες όπως η AT&T έχουν γίνει αποδέκτες πολλαπλών παραπόνων και έχουν δει την εικόνα τους να καταρρέει. Η βαθμολογία της ποιότητας υπηρεσιών τους από τους χρήστες είναι ιδιαίτερα χαμηλή.

50 sec

…κάνουν να «φορτώσουν» τα Windows σύμφωνα με τη Microsoft.

Η μέτρηση βέβαια αφορά ιδανικές συνθήκες μνήμης και επεξεργαστή.

Μπορούμε ωστόσο να παρηγορηθούμε. Η Microsoft υπόσχεται ότι τα Windows 7 θα φορτώνουν σε 20 sec.

7.10.09

Wolfram alpha

Μια νέα μηχανή αναζήτησης εγκυκλοπαιδικών – και όχι μόνο – γνώσεων.

Αξίζει να ρίξετε μια ματιά.

Real Time content η νέα πρόκληση για τις μηχανές αναζήτησης

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Businessweek.com ο Eric Schmidt CEO του Google αναφέρθηκε στην νέα πρόκληση αναζήτησης περιεχομένου μέσα από τις εφαρμογές real time.

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας εφαρμογής είναι το Twitter αλλά και το Facebook.

Τα προβλήματα αναζήτησης σε αυτές τις εφαρμογές είναι δύο:
Πρώτον η δυσκολία αναζήτησης σε περιεχόμενο το οποίο ανανεώνεται συνεχώς και δεύτερον η δυσκολία πρόσβασης σε αυτό το περιεχόμενο.

Για παράδειγμα το Google εγκαλεί το Twitter ότι δεν επιτρέπει την πρόσβαση στα μηνύματα που ανταλλάσουν οι χρήστες του.

Η δημιουργία κλειστών συστημάτων περιεχομένου από το Twitter και το Facebook, στα οποία δεν έχουν πρόσβαση οι υπόλοιπες διαδικτυακές υπηρεσίες μας γυρνάνε χρόνια πίσω.

6.10.09

Αυτό είναι το Google;

Σύμφωνα με το cnn.com το Google δέχεται 720 εκατ. χρήστες μηνιαίως ή 24 εκατ. χρήστες ημερησίως.

Αυτοί πραγματοποιούν 2,5 δισ. αναζητήσεις την ημέρα ή 100 αναζητήσεις ανά χρήστη. Το νούμερο μου φαίνεται υπερβολικό. Παρόλο που χρησιμοποιώ καθημερινά το google δεν πιστεύω ότι υπερβαίνω τις 30 αναζητήσεις.

Τα παραπάνω στοιχεία είναι σοκαριστικά καθώς επιτρέπουν να αντιληφθούμε τις πραγματικές διαστάσεις του διαδικτύου, οι οποίες είναι εξαιρετικά μικρές.

Η πιο δημοφιλής υπηρεσία έχει καθημερινά επισκέπτες οι οποίοι αντιστοιχούν στον πληθυσμό της Ρουμανίας.

3.10.09

Επισκεψιμότητα ιστοσελίδων κομμάτων






Επισκεψιμότητες μέχρι 28 Σεπτεμβρίου. Είναι παράξενο που το alexa καθυστερεί την ανακοίνωση πιο πρόσφατων επισκεψιμοτήτων.

Από τα τελευταία στοιχεία φαίνεται ξεκάθαρη υπεροχή του ΠΑΣΟΚ καταποντισμός του ΛΑΟΣ και άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ.

Είδομεν

2.10.09

2 δισ. downloads

1 δισ. iPhone downloads για 35.000 apps μέσα σε 9 μήνες και 2 δισ. downloads για 85.000 apps μέσα σε – συνολικά – 14 μήνες.

1.10.09

Είναι δυνατόν να έχουμε τόσο μεγάλη αποσυσπείρωση του ΠΑΣΟΚ;










Η επισκεψιμότητα της σελίδας του ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει μεγάλη πτώση. Ενώ στις εκλογές του 2007 και στις ευρωεκλογές ήταν στο 0,008 τώρα βρίσκεται στο 0,006. Είναι δυνατόν;

Βέβαια μπορεί να οφείλεται στον εφησυχασμό των οπαδών.

Fact Sheet Οκτώβριος 2009

(σε παρένθεση η πηγή)

Διαδίκτυο

Διευθύνσεις .eu (Ε.Ε)
.eu Μαρτιο 2009 3 εκατ. διευθύνσεις

Πρόσβαση Ελλάδα 2008 (Παρατηρητήριο ΚτΠ)
39,4% νοικοκυριών (Παρατηρητήριο ΚτΠ)
38,8% σύνολο πληθυσμού(Παρατηρητήριο ΚτΠ)
8% πληθυσμού έκανε αγορές μέσω internet(Παρατηρητήριο ΚτΠ)
12% πληθυσμού χρησιμοποιεί e-banking(Παρατηρητήριο ΚτΠ)
Πληθυσμιακή κάλυψη 86%(Παρατηρητήριο ΚτΠ)
Αστικές περιοχές 100%(Παρατηρητήριο ΚτΠ)
Ημιαστικές περιοχές 85%(Παρατηρητήριο ΚτΠ)
Αγροτικές περιοχές 50%(Παρατηρητήριο ΚτΠ)

1.753.434 ευρυζωνικές γραμμές Ιούνιος 2009 (ΕΕΤΤ)
39,2% πάνω από 10 Mbp, 11,4% 2-10Mbps, 49,6% κάτω από 2 Mbps (EETT)
15,63% η διείσδυση της ευρυζωνικότητας. 23 θέση στην ΕΕ (ΕΕΤΤ)
22,92% μέσος όρος ΕΕ (ΕΕΤΤ)
10,9% του πληθυσμού έκανε χρήση υπηρεσιών 3G Ιούνιο 2009 (ΕΕΤΤ)


Bloggers
5.000 Έλληνες bloggers (VPRC)
Mέση επισκεψιμότητα 8 επισκέπτες την ημέρα. (VPRC)

20 εκατ Bloggers ΗΠΑ. (7% του πληθυσμού) (technorati poll)
450.000 bloggers (2%) έχουν σαν κύρια δραστηριότητα το blogging. Kερδίζουν; 75.000 δολάρια το χρόνο αν έχουν 100.000 επισκέψεις το μήνα. (technorati poll)
Το 1% των bloggers (20.000 !!) βγάζει πάνω από 200.000 το χρόνο.
Μια καλή ανάρτηση μπορεί να φέρει μεταξύ 75 και 200 δολάρια έσοδα διαφημίσεων.

YouTube
42,9% market share in 2009 (businessweek.com)
2,9 billions search videos in January 2009 (businessweek.com)
$120 millions revenues in 2009 (Amel). $240 millions revenues per year (Credit Suisse).
Expenses $711 millions (Credit Suisse)

Google
Πάνω από 20.000 εργαζομένους (businessweek.com April 2009)
98 millions search videos in January 2009 (comScore)
63,5% of web search (businessweek.com)
2% US online display advertising (businessweek.com)
63% US search market (businessweek.com). 79% in April 2009 according to StatCounter.
25 εκατ. χρήστες email το 2009 (comScore)

Sales $22 billions 2008 (businessweek.com)

Online advertisement
$25,7 billion online ad market (businessweek.com)
$8 billion US market for online display advertising (businessweek.com)
15-20 κλικ για κάθε αγορά αγαθού (Sanford Bernstein businessweek.com)
$1,1 δις. η διαφήμιση στα social networks το 2009 (eMarketer). $230 εκατ. για το Facebook και $495 εκατ. για το MySpace.

Ψηφιακή μουσική
Ψηφιακές πωλήσεις $1 δις. 2008. Αύξηση 27% (Nielsen Sound Scan).
95% πειρατεία το 2008 (IFPI)

Amazon
Έσοδα 19 δις. δολάρια 2008 (businessweek.com)

Yahoo
Καθαρά έσοδα 2008 $118 εκατ. (businessweek.com)
87 εκατ. χρήστες email τον Ιούλιο 2009 (comScore)

Τυχερά παιχνίδια6 δισ ευρώ το 2009 (πρόβλεψη Global Gaming Report 2007)
8% των συνολικών εσόδων (77 δισ).

Browser Market
Firefox 22,5% (May 2009 Net Applications) (+3,5% από May 2008)
IE 65,5% (May 2009 Net Applications) (-7% από May 2008)


Χρηματοοικοινομικές συναλλαγές

Το 42% των ευρωπαίων δεν έχει πραγματοποιήσει ποτέ χρηματοοικοινομική συναλλαγή μέσω διαδικτύου (ευρωβαρόμετρο 2009)

Αντιστοίχως το 66% των ελλήνων χρηστών δεν έχει πραγματοποιήσει ποτέ συναλλαγές (ευρωβαρόμετρο 2009)

620.000 Έλληνες online καταναλωτές (Έρευνα Οικονομικού Παν. Αθηνών 2009)
12 αγορές 1.100 ευρώ αγορών ανά χρήστη τον τελευταίο χρόνο (Έρευνα Οικονομικού Παν. Αθηνών 2009)
37% αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια
25% εξοπλισμός πληροφορικής
19% βιβλία
15% ρούχα και αξεσουάρ

19% των Ελλήνων συναλλάσσονται ηλεκτρονικά με το κράτος το 2008 (Παρατηρητήριο ΚτΠ)


Ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Spam (Microsoft 2008)
To 97% των emails είναι ανεπιθύμητα spam

Security (2008 Microsoft)
8,6 στους 100 υπολογιστές είναι μολυσμένοι με κακόβουλο λογισμικό.

Internet Fraud 2008 (FBI Internet Crime Complaint Center)

US fraud $265 millions, $931 per citizen.

10 εκατ. χρήστες Identity fraud victims το 2008 (22% αύξηση σε σχέση με το 2007). (Fraud Survey Report Javelin Strategy & Research).

Κατασκευαστές

800 εκατ. PC παγκοσμίως (Eric Schmidt on Businessweek.com 08/2009)
3 δισ. κινητά. 600 εκατ. κινητά με δυνατότητες data/internet (Eric Schmidt on Businessweek.com 08/2009)


Cisco
35 billions cash (businessweek.com)
850 εργαζομένους (businessweek.com April 2009)
270 million users (end of Feb. comScore.com).
230 millions revenues (2009 prediction by eMarketer).

Microsoft
Τιμή πώλησης των windows στους κατασκευαστές PC: 75 δολάρια για τους υπολογιστές και 15 δολάρια για τα netbooks (businessweek.com)
$13 δις δολάρια operating profits 2007 (businessweek.com)
$16,9 δις κέρδη 2008 (businessweek.com)

$60 δισ. έσοδα το 2008 (businessweek.com):
$19,4 δισ. (business Division).
$14,8 δισ. (Windows).
$14,2 δισ. (servers)
$3,1 δισ. (1,2 δις ζημιές) (διαδικτυακές υπηρεσίες)
$8.1 δισ. (συσκευές και παιχνιδομηχανές)
8,2% των αναζητήσεων με το Bing το 2009 (businessweek.com)

46 εκατ. χρήστες email το 2009 για το hotmail (comScore)

Intel
82% PC market share (businessweek.com)
revenues 2008 $37,6 billion (businessweek.com)
net income 2008 $5.3 billion (40% less than 2004) (businessweek.com)

Apple
1 δις. iPhone apps μέσα σε 9 μήνες (cnn.com)
30% τα έσοδα της Apple από κάθε κατέβασμα iPhone Appls.
30-35 εκατ. iPhone μέχρι το Μάρτιο του 2009 (cnn.com)


Τηλεφωνία
Skype
Fourth quarter sales 2008 $145 million (businessweek.com)
Second quarter 2009 sales $159 million (businessweek.com)
450 million customers 2009 (businessweek.com)

Κινητή τηλεφωνία82% διείσδυση to 2009 (οικονομικό Πανεπ., ICAP 2009)

(Ημερησία 4ο τρίμηνο 2008 και Ημερησία Ιούλιος 2009)
Cosmote (42% και 43,9%)
Vodafone (30,5% και 30,24%)
Wind (27,5% και 25,86%)


Χρήση κινητών για πρόσβαση στο διαδίκτυο 10,9% του πληθυσμού (ΕΕΤΤ)

$0,003 δολάρια το κόστος ενός sms για τις αμερικάνικες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (2009, Time Magazine).