27.9.07

4 Παράνομα CD για κάθε νόμιμο

...συμφωνα με άρθρο της εφημερίδας Τα Νέα.

Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε τα τραγούδια
που διακινούνται μέσω διαδικτύου.

Τελευταίο θύμα η εταιρεία Virgin Megastore (με
κατάστημα ακόμη και μέσα στο Λούβρο) η
οποία παρουσιάζει σημαντικές ζημιές τα
τελευταία χρόνια και η οποία πωλείται από
τον διάσημο ιδιοκτήτη της Richard Branson.

Ίσως είναι η αρχή του τέλους εποχής για τα
δισκοπωλεία.

Η μουσική τείνει πλέον να απελευθερωθεί από
συσκευασίες και να κυκλοφορεί ελεύθερη στο
διαδίκτυο.

Όσοι το καταλάβουν αυτό σύντομα και
στραφούν στα έσοδα από διαφημίσεις έχουν
πολλά να κερδίσουν.

26.9.07

38η η Ελλάδα ως προς τις διαδικτυακές απειλές

Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 38η θέση μεταξύ 180
χωρών σύμφωνα με την εξαμηνιαία έκθεση της
Symantec για τις διαδικτυακές απειλές.

Η χαμηλή θέση της Ελλάδας οφείλεται στην
μεγάλη καθυστέρηση υιοθέτησης ευρυζωνικών
δικτύων.

Οι πιο δημοφιλείς στόχοι είναι οι τράπεζες,
οι τηλεπικοινωνίες και ο δημόσιος τομέας.

25.9.07

Διαφημίσεις αξίας 20 δισ. στο διαδίκτυο

Εκτιμήσεις ανεβάζουν το ύψος των
διαφημίσεων στο διαδίκτυο στα 20 δισ.
σύμφωνα με άρθρο του BusinessWeek.

Από αυτά το 25% θα δοθεί στο Google, το 18% στο Yahoo!
και το 7,5% στο AOL.

Τα δεδομένα αυτά αναδεικνύουν την
επικράτηση της οικονομίας του ελεύθερου
περιεχομένου όπου τα έσοδα προέρχονται όχι
από συνδρομές αλλά από τη διαφήμιση.

Το κύριο πλεονέκτημα; Άμεση εκτίμηση του Value
for money καθώς μέσω του διαδικτύου μπορεί να
μετρηθεί λεπτομερώς η απόδοση μιας
διαφήμισης (πόσοι την είδαν; Πόσοι έκαναν
κλίκ και αγόρασαν;).

21.9.07

8,5 ευρώ το κέρδος του ΟΤΕ από κάθε γραμμή LLU.

Η αποδέσμευση συνδρομητών από τον ΟΤΕ και η
προσχώρηση τους στο πελατολόγιο των
εναλλακτικών παρόχων στερεί από τον ΟΤΕ τα
κέρδη από την κατανάλωση και το πάγιο των 15
ευρώ.

Από την άλλη πλευρά ωστόσο ο ΟΤΕ κερδίζει 8,5
ευρώ από τη μίσθωση κάθε γραμμής.

Για να κάνουμε τα πράγματα πιο καθαρά:
Όλες οι γραμμές που καταλήγουν στα σπίτια
μας ανήκουν στον ΟΤΕ. Το κόστος για τους
εναλλακτικούς παρόχους είναι απαγορεύτικό
για να αρχίζουν να σκάβουν και να
εγκαθιστούν δικές τους γραμμές σε κάθε
σπίτι. Επομένως τις γραμμές αυτές τις
νοικιάζουν από τον ΟΤΕ και στη συνέχεια τις
παρέχουν στους καταναλωτές.

Ο ΟΤΕ κερδίζει 8,5 ευρώ καθάρά, παρέχοντας
μια χάλκινη γραμμή της οποίας το κόστος
έχει ήδη αποσβέσει.

20.9.07

Η παραλαβή του C41

Το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης ανακοίνωσε τη
σύσταση επιτροπής για την παραλαβή του
συστήματος ασφαλείας των ολυμπιακών
αγώνων 3 χρόνια μετά το τέλος τους.

Το πολύπλοκο σύστημα το οποίο προς το παρόν
δεν κατάφερε ακόμη να λειτουργήσει
αποτελεί πλέον παράδειγμα που διδάσκεται
στα μαθήματα διαχείρισης έργων ως
παράδειγμα προς αποφυγήν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Κίνα για τους
προσεχείς ολυμπιακούς αγώνες θα βασίζεται
σε ένα πολύ πιο απλό σύστημα
παρακολούθησης.

19.9.07

5.000 καταγγελίες κατά των εναλλακτικών παρόχων

5.000 καταγγελίες κατά των εναλλακτικών
παρόχων έχει λάβει η Εθνική Επιτροπή
Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Οι καταγγελίες αφορούν κυρίως
καθυστερήσεις παροχής υπηρεσιών καθώς οι
καταναλωτές βρέθηκαν για πολλές εβδομάδες
χωρίς τηλεφωνική ή/και διαδικτυακή
σύνδεση.

Όπως αναφέρει η Καθημερινή σε άρθρο της
πρωταθλητής αναδεικνύεται η Tellas καθώς οι
περισσότερες καταγγελίες την αφορούν.

Εξάλλου πρόσφατα η ΕΕΤΤ επέβαλε, για
παρόμοιες υποθέσεις, πρόστιμα ύψους 3,6 εκατ
ευρώ στις εταιρίες Tellas, Teledome, Forthnet, Vivodi, Hol,
Altec.

18.9.07

Τέλος εποχής για τις dial up συνδέσεις.

Η μείωση των τιμών του ADSL είχε φανερό
αντίκτυπο στην πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Η κίνηση μέσω γραμμών Dial-up μειώνεται με
εκθετικούς ρυθμούς και μέσα σε ένα χρόνο
έχει παρουσιάσει 50% μείωση.

Οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι συνδέσεις dial-up
θα περιοριστούν μόνο στις περιοχές που δεν
έχουν ακόμη υποδομή ADSL (οι οποίες δεν είναι
και λίγες, σχεδόν όλη η επαρχία!).

Επίσης ένα μικρό ποσοστό μένει
εγκλωβισμένο σε συνδέσεις dial-up καθώς δεν
θέλει να αλλάξει διεύθυνση ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου.

17.9.07

To FBI κατά των ζομπι PC

To FBI ολοκλήρωσε την εκστρατεία του κατά 1
εκατομμυρίου zombie PC.

Τα zombie PC είναι υπολογιστές οι οποίοι έχουν
μολυνθεί από ιό (τύπου Trojan) και εκτελούν
παράνομες λειτουργίες εν αγνοία των
χρηστών τους (από απλή αποστολή spam μέχρι
κακόβουλες επιθέσεις σε ιστοσελίδες
τρίτων).

Το FBI με την επιχείρηση Bot Roast απευθύνεται
στους κατόχους των υπολογιστών, τους
ενημερώνει για το πρόβλημα που
αντιμετωπίζει ο υπολογιστής τους και για
τον τρόπο προστασία του.

Το γεγονός ότι το FBI ασχολήθηκε με το θέμα
δείχνει το μέγεθος της απειλής που
παρουσιάζουν τα zombie PC για το διαδίκτυο.

14.9.07

To iPhone πούλησε 1 εκατομμύρια κομμάτια

... μέσα σε 74 ημέρες.

Η Apple πέτυχε 20 ημέρες νωρίτερα τον στόχο για
πωλήσεις 1 εκατ.

Υπενθυμίζεται ότι το iPod χρειάστηκε 2 χρόνια
για να πωλήσει τον ίδιο αριθμό συσκευών.

13.9.07

Χωρίς ζήτηση οι υπηρεσίες δεδομένων κινητής τηλεφωνίας;

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου ελάχιστοι είναι οι χρήστες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες δεδομένων των κινητών (ηλεκτρονική τραπεζική, πληροφορίες καταλόγου, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, καιρός, κτλ.).

Τα ποσοστά κυμαίνονται μεταξύ 1% και 2,5%

Ακόμη και το κατέβασμα μουσικής παρουσιάζει ποσοστό 1,5%. Βέβαια δεν διευκρινίζεται αν αυτό το ποσοστό αναφέρεται στο κατέβασμα ringtones.

Γενικά, η έρευνα δημιουργεί δύο ερωτήματα σχετικά με το κατέβασμα φωτογραφιών, video και ringtones καθώς δεν γίνεται ειδική αναφορά στις παραπάνω κατηγορίες υπηρεσιών. Βέβαια, σε ότι αφορά τις φωτογραφίες και τα βίντεο δύσκολα κάποιος θα παραδεχθεί ότι κατεβάζει τσόντες από το διαδίκτυο. Ωστόσο, οι ολοσέλιδες διαφημίσεις των παραπάνω υπηρεσιών στα έντυπα και στην τηλεόραση οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η χρήση τους είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν που παρουσιάζει η έρευνα.


12.9.07

Η μάχη για την αλλαγή χρήσης του τηλεοπτικού σήματος.

Ένας σημαντικός πόλεμος διεξάγεται αυτή τη
στιγμή στην Αμερική, το αντίκτυπο του
οποίου δεν θα αργήσει να φανεί και στην
Ευρώπη.

Ένα μέρος των συχνοτήτων που καταλάμβαναν
οι τηλεοπτικοί σταθμοί αναλογικού σήματος
θα αποδοθεί εκ νέου από την FCC (το
αντίστοιχο της EETT) για χρήση.

Το χαρακτηριστικό αυτής της συχνότητας
είναι ότι η εκπομπή σήματος κοστίζει
λιγότερο και το σήμα σε αυτήν τη συχνότητα
διαπερνά τους τοίχους.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά καθιστούν αυτές
τις συχνότητες ιδιαίτερα ελκυστικές για τη
μετάδοση δεδομένων.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το Google
δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την
κατοχύρωση της συγκεκριμένης συχνότητας.

11.9.07

Τι κάνουν οι χρήστες στο διαδίκτυο;

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της OPA (Online Publishing
Association) ένας μέσος (αμερικάνος) χρήστης
περνάει το 47% του χρόνου του στο διαδίκτυο
βλέποντας περιεχόμενο, το 33% του χρόνου του
επικοινωνώντας, το 15% κάνοντας αγορές και
το 5% κάνοντας αναζητήσεις.

10.9.07

Ογκοχρέωση στο διαδίκτυο;

Τα νέα δεν είναι καθόλου καλά σε ότι αφορά
τις χρεώσεις στο διαδίκτυο.

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε τις πάγιες χρεώσεις
και τις χρονοχρεώσεις πρόσβασης στο
διαδίκτυο. Ωστόσο ποτέ δεν γινόταν
χρεώσεις για τον όγκο των δεδομένων που ο
χρήστης κατέβαζε.

Τώρα το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ
ανακοίνωσε ότι θα επιτραπεί οι πάροχοι να
χρεώνουν ανάλογα με τον όγκο των δεδομένων.

Η ανακοίνωση αυτή ακυρώνει την μέχρι τώρα
άτυπη αρχή η οποία ήταν γνωστή σαν δικτυακή
ουδετερότητα "Net Netrality".

Η ογκοχρέωση αποτελούσε πάγιο αίτημα των
παρόχων (AT&T, Verizon, Comcast, κτλ.). Η εφαρμογή μιας
τέτοιας χρέωσης αναμένεται να αλλάξει
δραστικά τις χρήσεις στο διαδίκτυο. Κανείς
δεν γνωρίζει πιο θα είναι το αντίκτυπο για
κοινωνικά δίκτυα τύπου YouTube όπου προς το
παρόν γίνεται ελεύθερη και ανέμελη λήψη video
από εκατ. χρήστες.

7.9.07

Η ποιότητα υπηρεσιών των ελληνικών εταιριών κινητής τηλεφωνίας

Το 74% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας
εξετάζουν την πιθανότητα να αλλάξουν
πάροχο σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού
Πανεπιστημίου (ELTRUN).

Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρίες κινητής δεν
έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν σχέση
εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Ένας
στους τρεις χρήστες που αντιμετώπισε
πρόβλημα δεν ικανοποιήθηκε από τη λύση που
του παρείχε η εταιρία.

Διαφαίνεται ότι η σχέση είναι περισσότερο
οικονομική, δηλαδή ο πελάτης θα
μετακινηθεί προς την εταιρία με την
καλύτερη προσφορά.

Εξάλλου, η ύπαρξη 15 εκατ. συνδέσεων το
επιβεβαιώνει καθώς σχεδόν οι μισές από
αυτές τις συνδέσεις είναι ανενεργές.
Πρόκειται για συνδέσεις που
εγκαταλείφθηκαν με τη μετακίνηση του
χρήστη σε άλλη εταιρία.

Με αυτά τα δεδομένα οι εταιρίες είναι
καταδικασμένες να συνεχίσουν τον -
ιδιαίτερα ζημιογόνο - ανταγωνισμό σε
επίπεδο τιμών.

6.9.07

Δύο διάσημα memos για την στροφή των εφημερίδων στο διαδίκτυο.

Δύο πρόσφατα memo δημοφιλών εντύπων έκαναν
αίσθηση καθώς επιβεβαιώνουν με τον πιο
κατηγορηματικό τρόπο τη σημασία της ΔΩΡΕΑΝ
διάθεσης περιεχομένου μέσω διαδικτύου.
Τα memo είναι της εφημερίδας Washington Post και του
περιοδικού Time Magazine.

Στο memo της εφημερίδας παρατίθεται και ένας
δεκάλογος αρχών για τη δημοσιογραφία μέσω
διαδικτύου.

Αυτό που συγκρατούμε από τον δεκάλογο είναι
η έμφαση που δίνεται στην εξίσωση
διαδικτύακής και έντυπης έκδοσης. Αυτό
γίνεται ξεκάθαρο με την οδηγία για τη
δημοσίευση των αποκλειστικών αποκαλύψεων
τόσο στην έντυπη έκδοση αλλά και στο
διαδίκτυο.
Το memo του περιοδικού επίσης καταγράφει την
ισχυρή θέληση της διοίκησης να στηρίζει
ισοδύναμα της διαδικτυακή έκδοση. Η
επιθυμία αυτή οδήγησε - όπως λέει το memo -
στην αξιολόγηση των δημοσιογράφων βάσει
της προσφοράς τους στη διαδικτύακή έκδοση.
Παρακάτω τα δύο memo:
Washington Post Memo
July 5, 2007
To: Newsroom Staff
From: Len Downie and Phil Bennett
In a recent series of discussions with senior editors, we have worked out a
strategy for furthering our collaboration with washingtonpost.com to maximize
the readership and impact of Washington Post journalism on the Web. We wanted
to develop and prioritize the most promising aspects of our partnership,
address bottlenecks in our relationship and create the 2.0 version of the
newsroom's role in what is already one of the most successful journalism
sites on the Web.
We have produced "Ten Principles for Washington Post Journalism on the Web"
to guide the newsroom in this endeavor, a copy of which accompanies this memo.
These principles emphasize our commitment on the Web to around-the-clock
breaking news, scoops and original Washington Post added-value journalism, in
addition to multimedia and interactivity. They embody the same standards and
values for our journalism on the Web as the printed newspaper. And they commit
us to flexibility and change in newsroom structure and forms of journalism to
adapt to the rhythms and opportunities of the Web.
The collaboration between the newspaper and washingtonpost.com on breaking news
like the Virginia Tech shootings, coverage areas such as politics, the
Nationals and the Redskins, and projects like Cheney, Walter Reed, Washington
schools and the award-winning Being a Black Man exemplify our strategy. The
principles spell out that strategy, leaving room for interpretation and
adaptation as journalistic opportunities and challenges arise.
We have designated editors on Metro, National, Foreign, Financial, Style and
Sports who will focus daily on journalism for the Web, working with the
Continuous News Desk. They and all other assignment editors will go through a
program of training in Web journalism. We will continue training for interested
reporters and photographers in video for the Web.
Len, Phil, Jim Brady and Liz Spayd will work with committees of participants
from the newsroom and washingtonpost.com on four specific areas in which we
want to deepen our collaboration: local breaking news, graphics, arts and
entertainment, and interactivity, including blogs, chats and hosted
discussions. This is in addition to ongoing development of our collaboration on
politics, photography, public opinion and sports, among other subjects, and the
launch of LoudounExtra.com on the Web and an enhanced Loudoun Extra in the
newspaper.
We will also inaugurate a Day Copy Desk, led by Don Podesta, that will copy edit
live journalism for the Web as well as projects and enterprise destined to
appear first in the newspaper.
We must continue to evolve the content and forms of journalism that we publish
in the printed newspaper, partly in response to and inspired by journalistic
evolution on the Web. We remain committed to strengthening the readership of
The Washington Post in print while growing the audience of washingtonpost.com
on the Web.
We've already made many changes in the paper this year, including the
renovation and relaunch of the Health, Food and Home sections. There is more to
come, including the debut of a new Style and Arts section in the Sunday paper.
In our discussions, we also took notice of a gap in readership of the newspaper
between men and women with children at home; our research has found that
readership among women with children is significantly lower. We are forming a
committee to study the research, assess our content and make recommendations.
Volunteers and thoughts about this are welcome.
***
Ten Principles for Washington Post Journalism on the Web
1. The Washington Post is an online source of local, national and international
news and information. We serve local, national and international audiences on
the Web.
2. We will be prepared to publish Washington Post journalism online 24/7. Web
users expect to see news as it happens. If they do not find it on our site they
will go elsewhere.
3. We will publish most scoops and other exclusives when they are ready, which
often will be online.
4. The originality and added value of Post journalism distinguishes us on the
Web. We will emphasize enterprise, analysis, criticism and investigations in
our online journalism.
5. Post journalism published online has the same value as journalism published
in the newspaper. We embrace chats, blogs and multimedia presentations as
contributions to our journalism.
6. Accuracy, fairness and transparency are as important online as on the printed
page. Post journalism in either medium should meet those standards.
7. We recognize and support the central role of opinion, personality and
reader-generated content on the Web. But reporters and editors should not
express personal opinions unless they would be allowed in the newspaper, such
as in criticism or columns.
8. The newsroom will respond to the rhythms of the Web as ably and responsibly
as we do to the rhythms of the printed newspaper. Our deadline schedules,
newsroom structures and forms of journalism will evolve to meet the
possibilities of the Web.
9. Newsroom employees will receive training appropriate to their roles in
producing online journalism.
10. Publishing our journalism on the Web should make us more open to change what
we publish in the printed newspaper. There is no meaningful division at The Post
between "old media" and "new media."

Time magazine Memo

To: TIME Edit Staff
From: Rick Stengel
It's been a little more than four months since TIME.com re-launched with a new
look and purpose. By any metric the re-launch has been a success. Page-views
are up about 70% over last year, time spent on the site is up 50% and I think
we can all agree that TIME.com not only looks better but reads smarter. We're
doing well.
But not well enough. As good as TIME.com is, it still needs to be better. And it
still needs more content, much more. A number of our best journalists are
writing stories and covering their beats for TIME.com and the magazine
simultaneously, and it gives me pleasure to single some of them out by name:
Joe Klein, Jim Poniewozik, Karen Tumulty, Simon Elegant, Richard Corliss, Alex
Perry, Bryan Walsh, Sean Gregory, Bobby Ghosh, Massimo Calabresi, Tim McGirk
and Bruce Crumley. As you can see, this list includes many of our best
traditional magazine journalists, and that's no accident; if you cover a beat
or territory with passion and expertise, you can and should cover it any
medium.
That list needs to grow. I sent out a memo last week about evaluations. Let me
make this explicit: evaluations of every TIME writer, correspondent, and
reporter will be based on the quality and quantity of the contributions each of
you makes to both the magazine and to TIME.com. TIME.com is a daily
responsibility; TIME magazine is a weekly responsibility. TIME is made up of
both.
I suspect that some of you regard writing for TIME.com as an obligation, and not
what you came to TIME to do. But times have changed, and we have to change with
them. If you care about what you do - and I know you do - then you need to
display your talent, your expertise, and your dedication online as well as in
the magazine. That goes for editors as well as writers. Everyone should now
have beats and areas of responsibility (Ratu has the list), and you should talk
to Josh as well as your editors about what your contribution to TIME.com should
be.
All of this will only make you better at what you do - and make TIME stronger.
It will serve you and serve our readers, who can and should expect the same
devotion to great writing and reporting online as in print. We are now both a
24/7 news organization online and the indispensable weekly magazine that we
have always been, and always will be. We don't own our readers or their TIME -
we have to earn their attention and loyalty every week, every day and every
hour in a media landscape that is only getting more competitive. Let's go to
work.
Thanks, Rick

5.9.07

1,4 συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας για κάθε Έλληνα.

Στο τέλος Ιουνίου οι συνδέσεις κινητών
έφτασαν τα 15,3 εκατ. σύμφωνα με τις
ανακοινώσεις των τριών εταιριών κινητής
τηλεφωνίας.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2007 έγιναν 657.000 (!)
συνδέσεις.

Ωστόσο, στα παραπάνω ποσοστά
περιλαμβάνονται και οι συνδέσεις που δεν
χρησιμοποιούνται πλέον. Οι ενεργές
συνδέσεις υπολογίζονται ότι είναι πολύ
λιγότερες, διαμορφώνοντας το ποσοστό
διείσδυσης μεταξύ 85 και 90% του πληθυσμού.

4.9.07

Ακόμη μια νίκη για τις σελίδες περιεχομένου;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του BusinessWeek.com η Wall Street
Journal εξετάζει το ενδεχόμενο να κάνει
ελεύθερη την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές
σελίδες της.

Μέχρι σήμερα η πρόσβαση αυτή επιτρεπόταν
στους συνδρομητές της ιστοσελίδας οι
οποίοι καταβάλουν ετησίως 80 δολάρια
συνδρομή.

Το ενδεχόμενο παροχής δωρεάν πρόσβασης
στην ηλεκτρονική έκδοση της Wall Street Journal
έχει δημιουργήσει αίσθηση καθώς η
συγκεκριμένη ιστοσελίδα είναι από τις πιο
επιτυχημένες εμπορικά ιστοσελίδες
ειδήσεων με 1 εκατ. συνδρομητές.

Ο λόγος της απελευθέρωσης είναι η ελπίδα
ότι τα έσοδα από διαφημίσεις θα είναι
πολλαπλάσια των εσόδων των συνδρομών.

Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό
παράδειγμα μετάβασης προς μια οικονομία
περιεχομένου όπου η πρόσβαση στην
πληροφορία είναι δωρεάν και τα έσοδα
προέρχονται από τις διαφημίσεις.

3.9.07

Τα νέα δεν είναι καλά για το Wi-Fi

Η Δημαρχία του Chicago αποφάσισε να
εγκαταλείψει το σχέδιο για κατασκευή ενός
δικτύου Wi-Fi που θα κάλυπτε όλη την πόλη.

Οι αιτίες που αναφέρθηκαν ήταν το υψηλό
κόστος κατασκευής και η έλλειψη ζήτησης.

Παράλληλα τα έργα δημιουργίας δικτύων Wi-Fι
στο San Francisco, στη Φιλαδέλφια και σε άλλες
πόλεις των ΗΠΑ βρίσκονται σε φάση
ανασχεδιασμού για λόγους παρόμοιους με
τους παραπάνω.

Σχετικά άρθρα έχουν αναρτηθεί στις
ιστοσελίδες του CNN και του BusinessWeek.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της
πόλης Lompoc (Καλιφόρνια) που αναφέρεται σε
άρθρο στο BusinessWeek. Η πόλη με πληθυσμό 42.000
κατοίκους ξόδεψε 2 εκατ. δολάρια για να
κατασκευάσει το δίκτυο Wi-Fi κάλυψης 11,3
τετραγωνικών μιλίων. Σήμερα το δίκτυο έχει
442 χρήστες (1%) όταν απαιτούνται για τη
κάλυψη των λειτουργικών του εξόδων 4.000
χρήστες (10%).